סרקומה

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • סרקומה
    יואב
    05/04/2010

    שלום רב,

    ברצוני לדעת כמה פרטים בנוגע לאדם קרוב שאובחן עם GIST במעי הדק.

    גודל הגידול: 13.5 ס"מ
    מדד מיטוטוני: 30/50 HPF

    גידול הוסר באופן מלא עם שוליים נקיים.
    בדיקת PET-CT שנערכה כחודש לאחר הניתוח העלתה כי "אין קליטה של תהליך שאתי".

    כעת כ-5 שבועות לאחר הניתוח החל לקחת GLIVEC 400MG פעם אחת ביום למשך שנה.

    כמה זמן עליו ליטול תרופה זו? האם לכל החיים?
    ההגיון שלי אומר כי אם הוצא הגידול בשלמות וישנו טיפול מונע שיהרוג תאים בודדים אם נותרו אפשר לומר כי הוא נרפא. הלא כן? מה הסיכויים כי הוא יירפא מזה והמחלה לא תשוב?

    ידוע על תוחלת חיים במצב שתיארתי?

    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרקומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גליווק

    פרופ' חובב נחושתן
    05/04/2010

    במצב שתיארת סיכויים לחזרת מחלה הם משמעותיים לאור מבפר חלוקות גבוה וכן גודל הגידול
    לגבי סיכויי המחלה לחזור - איני מטפל כעת ב GIST ישנן סכמות כלליות שמאפשרות לדעת באופן מאד כללי על סיכוייחזרהלפי אתר המחלה מספר חלוקות התאים וגודל הגידול
    נושא נוסף שיכוללהיות חשוב הוא סוג המוטציה האם ב CKIT OR פגכר והיכן
    כמו שאתה מתרשם זהו נושא מורכב וכדאי לדון עליעם רופא מטפל
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו