דךקת בתריסריון ובלבלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דךקת בתריסריון ובלבלב
    אלון
    01/03/2009

    שלום רב, בננו חיל בשרות סדיר בן 20. מזה 3 חודשים סובל מכאבי בטן, בחילות וצרבות. בתחילת ינואר אושפז בשערי צדק ואובחנה דלקת בלבלב ובתריסריון. לאחר סידרה של בדיקות (דם, אולטרה סאונד, גסטרוסקופיה) נשללו הסיבות השכיחות כמו אבנים בכיס המרה או בדרכי המרה, חידק הליקובקטר. לאחר טיפול שמרני של צום מלא במשך 4 ימים חל שיפור רב וכאבי הבטן. הוא שוחרר מבית חולים והומלץ על המשך בדיקות ומעקב. הצבא לא מאפשר להמשיך את הבדיקות והמעקב בשערי צדק. הטיפול במסגרת הצבאית מתנהל באופן ספורדי, לא מקצועי ולא יעיל. כאבי הבטן והסימפטומים האחרים חזרו. איזו סיבות יכולות להיות לדלקת כזו ? מה ההיתם ממליצים להמשך הבירור ? תודה מראש, אלון תודה מראש, אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דךקת בתריסריון ובלבלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בתריסריון

    ד''ר אהוד מלצר
    03/03/2009

    אלון שלום,
    "דלקת בקיבה ובתריסריון" עשויה להיות סיבה לכאב בטן, ממנו בנך סובל. אחד הגורמים לכך יכול להיות חיידק בקיבה (הליקובקטר). לא ברור ממכתבך האם טופל החיידק, אם לאו. במידה וטופל ועדיין יש סמפטומים יש להמשיך בירור ויתכן ויהיה צורך לחזור על גסטרוסקופיה או בדיקות בכוונים אחרים - את זה אפשר להחילט רק בפגישה ישירה עם הפציינט עצמו לאחר התרשמות בלתי אמצעית מהסמפטומים באופן מדוייק.
    המלצתי - להתייעץ ישירות עם גסטרואנטרולוג, למרות הקשיים במער' הצבאית
    בברכה,

    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו