מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים לאחר טיפול קלקסיל בשן אחוריתדני03/05/2016
שלום
בשן האחרונה בלסת התחתונה יש לי מזה שנים כאבים בלעיסה
יש לי שם סתימה גדולה, וכמה פעמים נעשו חידושי סתימה.
לפעמים גם רגישות למתוק, אבל רגישות לקור תמיד יש.
אובחן שיש לי סדק בשן, אך לא ידוע עומקו.
לאחרונה החלו כאבים באזור השן גם לא בזמן לעיסה, כמו כן רגישות גדולה כשאכלתי משהו חם.
הכאב מקרין ללסת התחתונה, וכן מדי פעם עם תחושת פעימות דופק בשן. כמו כן בניקוש קל על השן יש תגובת כאב.
אתמול הייתי אצל רופאת שיניים שבדקה ועשתה צילומים, המליצה על טיפול שורש דחוף במרפאה, ועל אנטיביוטיקה מוקסיפן 500 מ"ג 3 ביום למשך שבוע.
בהמשך היום זומנתי למרפאה למומחה לטיפולי שורש, ובוצע טיפול קלקסיל, ולחזור בעוד שבועיים לטיפול שורש.
ושמבחינת הסדק, יש בשורה טובה, הוא לא מגיע ללשכה (זה היה לשונו)
כמו כן הרופא טען שאין צורך באנטיביוטיקה.
רציתי לשאול בבקשה:
א. איך עלי לנהוג בקשר לאנטיביוטיקה? כאשר יש סתירה בין הרופאים. עדיף להחמיר ולקחת?
ב. יש לי עדיין כאבים, כולל מסביב לשן, אני מרגיש את הכאב גם בנגיעה בלסת (אבל אני לא רואה אודם או משהו חריג בחניכיים ליד השן). האם זה מצביע על משהו או תגובה נורמלית לאחר הטיפול קלקסיל?
כמה זמן יכול להימשך הכאב? מתי כאב צריך להדליק נורה אדומה ולחזור לרופא?
ג. לא ממש הצלחתי להבין מה יש לי בשן, הרופא ביצע את ההרדמה על דעת כן שאין חיות בשן, ובהמשך היתה רגישות גבוהה והוא הוסיף חומר הרדמה, אז למה בעצם היה צריך טיפול שורש?
סליחה על האריכות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבים לאחר טיפול קלקסיל בשן אחורית - תגובה
ד''ר ניצן שלזינגר11/05/2016דני שלום,
קשה לתת חוות דעת ולייעץ מבלי לבדוק.
לגבי האם או לא להשתמש באנטיביוטיקה- הרי שכארש יש זיהום חיידקי - מטפלים בעזרת אנטיביוטיקה ובמידה ואין זיהום חיידיקי או שהזיהום נשלט וממוקד ( הרופא הניח קלקסיל).- אין צורך בנטילת האנטיביטיקה.
במידה וקיימת דלקת בחוד השורש - לעיתים במגע או לעיסה יתעורר כאב.
מטרת טיפול השורש הוא לנקות את העצם והתעלות של השן מחיידקים ולמנוע מן החיידקים מחלל הפה אל העצם ע"י ביצוע של סתימה שורש שחוסמת את מעבר החיידקים.
בהצלחה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



