מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאב במהלך טיפול שורשדנה10/11/2016
הגעתי לרופא עם כאבים, הוא פתח את השן ביצע ניקוי, לדבריו כמעט מלא... בביקור הנוסף כשהוא הכניס את הפוצר הרגשתי כאב בקצה השורש.
מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם העובדה שלא ניקה במלואו או משהו אחר ?
הוא אומר שזה נורמלי ואופייני. האכן ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאב בממהלך טיפול שורש
ד''ר ניצן שלזינגר10/11/2016דנה שלום,
בטיפול שורש עם הרדמה מקומית טובה לא אמור להיות כאב - ולא משנה האם בטיפול הקודם בוצע ניקוי מלא או חלקי.
במקרים בהם ההרדמה המקומית תפסה רק חלקית - במקרה כזה כאשר הטיפול מגיע למקום בו יש עצב - המטופל ירגיש כאב.
נראה שזה היה המצב אצלך ולכן סביר שאין כל בעיה עם הטיפול אלא רק שההרדמה המקומית תפסה באופן חלקי.
בהצלחה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה אמור לכאוב לאחר סיום הטיפול ?
דנה13/11/2016זה אומר שעדיין יש עצב ? כלומר שהטיפול טרם הושלם ?
לפעמים אפילו הלחי כואבת... מה יכול להיות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כאב לאחר טיפול שורש
ד''ר ניצן שלזינגר19/11/2016דנה שלום,
מסביב לשורש השן יש רקמה חיה של עצם עם עצבוב ולכן לפעמים לאחר טיפול שורש יש כאב - הסיבה הנפוצה ביותר לכאב נובע מלחץ הידרוסטאטי שנוצר לאחר הסתימה עצמה והוא אמור להתפוגג עם הזמן.
במידה ויש כאבים גם בלחי - יתכן וזה נובע מן ההרדמה המקומית עצמה - עם הזמן זה אמור לעבור.
בהצלחה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



