נסיגת חניכיים וטיפול שורש

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • נסיגת חניכיים וטיפול שורש
    מתי
    12/02/2017

    כל החיים אמרו לי שצריך לצחצח גם את החניכיים והייתי מקפיד על זה, לאחרונה אמרו לי שאסור לעשות את זה כי זה גורם לנסיגת חניכיים. א'- האם זה נכון? צריך לצחצח את החניכיים או לא? ב'- אם התשובה שלילית ונגיד שכבר יש לי נסיגת חניכיים, איזה נזק זה גורם לשורשים של השיניים ומה אפשר לעשות בעניין? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחצוח שיניים ונסיגת חניכיים

    ד''ר ניצן שלזינגר
    20/02/2017

    מתי שלום,
    כמו כל דבר בחיים - יש מינון .
    צחצוח שיניים הינה פעולה חשובה מאוד אשר שומרת על השיניים מפני עששת ודלקות חניכיים.
    את הצחצוח מבצעים כך שסיבי המברשת מונחים ב45 מעלות לכיוון החניכיים. ואז לצחצח - ללא הפעלת כוח.
    במידה ומצחצחים חזק מדי - לאורך זמן תהייה נסיגת חניכיים ואפילו שחיקה של חומר השן.
    צריך להבין שרובד החיידקים הינו משחתי וניתן להורדה במגע קל יחסית ( לא מדובר בכתם של שמן שרוף בסיר).
    לכן יש לבצע צחצוח ללא הפעלת כוח.
    טיפ לצחצוח- החזקת המברשת באחזית עיפרון ואז התנועות מדויקות מאוד וכמעט ללא הפעלת כוח.
    מקווה שהייתי לעזר
    :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו