התייעצות בקשר לחריקת שיניים

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בקשר לחריקת שיניים
    שירה
    09/07/2018

    הנני כבר כמה זמן חורקת שיניים שלעיתים מעיר אותי בשינה בלילה לא תמיד כזה חזק הבעיה שהיום החמיר שעשיתי חריקה/הידוק חזק ביום שנשאר כאב מקווה שתוך כמה ימים יעבור ולא עשיתי נזק. אם עשיתי נזק יראו במבט או אם הכל כשורה תוך כמה זמן אמור לעבור. בכל מקרה באמצע טיפולים ושבוע הבא יש לי תור אבקש שיסתכלו. בגלל זה לחוצה שלא עשיתי נזק ועשיתי סדק בטעות לשן שאני מתחילה איתה שיקום אחרי שכל השלבים גמרתי ממש פוחדת שקרה שם משהוא ושאלה שניה בגלל שהשחיקה גברה האם יש טיפול חוץ לסד בלחלה גם משהוא למום לטפל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חריקת שיניים

    ד''ר ניצן שלזינגר
    16/07/2018

    שירה שלום,
    חריקת שיניים בלילה יכולה לגרום למספר נזקים:
    1. שחיקה של חומר השן באזור המגע עם השיניים הנגדיות.
    2. - נזק לצואר השן - חלק מחומר השן יוצא החוצה ונוצר מעין שקע עמוק.
    3. ספיגת חניכיים עקב העומס המרובה.
    ממליץ לישון עם סד לילה. - ישנם טיפולים תרופתיים אולם ההשפעה שלהם חולפת לאחר מספר שבועות.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו