כאבים במקום שעשיתי בו טיפול שורש בעבר

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במקום שעשיתי בו טיפול שורש בעבר
    רותם
    26/04/2020

    היי, בעבר עשיתי טיפול שורש לשתי שיניים קידמיות, אחת מהן ממש כואבת. הרופא פעם אמר לי שאם השן בצבע שונה כשמסתכלים מהצד אז לחזור אליו, אבל כואב לי והצבע לא השתנה.
    האם עושים טפול שורש על טיפול שורש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים משן שעברה טיפול שורש

    ד''ר ניצן שלזינגר
    27/04/2020

    רותם שלום,
    ישנם מקרים בהם שיניים שעבור טיפולי שורש יכולות לגרום לכאב הדבר קורה בשני מקרים עיקריים:
    1. במידה וחיידקים עורים דרך סתימת השורש ומגיעים אל העצם ואז נגרמת דלקת עם כאב במגע בשן- יכול לקרות כאשר קיימת סתימה לקויה על השן או שהסתימה הזמנית נפלה . או עקב טיפול שורש שאינו מספק אטימה או שלא עבר ניקוי יסודי.
    במקרה כזה יש לבצע חידוש טיפול שורש - כלומר - להוציא את סתימת השורש הקיימת , לנקות ןלשטוף את תעלות השן ואז לבצע סתימה חדשה - לעיתים יש לבצע זאת במספר פגישות.
    2. במקרה בו אין מגע טוב בין השיניים בד"כ שן שעברה טיפול שורש יסותמים עם סתימה זמנית וכאשר אין מגע מספיק הדוק עם השן הסמוכה ונוצרת דחיסת מזון בין השיניים , דבר שגורם לכאבים חזקים. - במקרה כזה - יש לבצע סתימה זמנית חדשה או להתקדם ולבצע מבנה וכתר .
    לגבי שנוי הצבע - שיניים שמאבדות חיות יכולות לשנות את צבען לכהה יותר- הדבר אינו גורם לכאבים ולא מרמז על כשילון כזה או אחר של טיפול השורש.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו