סיבה לא ברורה לכאב בשן שעברה טיפול שורש

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • סיבה לא ברורה לכאב בשן שעברה טיפול שורש
    יוסי
    18/06/2020

    בעקבות כאבים קשים בשן שעברה טיפול שורש עם כתר הרופא רשם לי אנטיביוטיקה שלאחר יומיים שלושה החלה לעזור.
    בצילום הרנטגן נראה חור בעצם בסמוך לשן המלמד על דלקתיות. בגלל שהרופא רצה לעקור הלכתי לרופא אחר שבדק את הכתר ולא מצא כל בעיה ולטענתו הכאב נבע מהיות הכתר רופף.
    לכן המליץ שלא לגעת בשן ורק לעקוב בצילומים אחרי גדילת החור או אי גדילתו.

    האם הרופא השני צודק? אם האנטיביוטיקה עזרה אז זה נשמע שהכאבים לא נבעו מכתר רופף אלא מדלקתיות קיימת. כמו כן הכאבים לא נבעו רק בלעיסה אלא היו קיימים כל הזמן גם ללא לעיסה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבה לא ברורה לכאב בשן שעברה טיפול שורש

    ד''ר ניצן שלזינגר
    19/06/2020

    יוסי שלום,
    לא ניתן לתת חוות דעת רק על סמך התיאור שלך, יש צורך בצילום רנטגן מתאים ובדיקה קלינית.
    בכל מקרה , ההגיון שלך נכון - במידה והכאב היה מן הכתר הרופף הרי שהאנטיביוטיקה לא היתה אמורה לעזור.
    במידה והכתר רופף - יש להסיר אותו ולהדביק אותו מחדש - או שאולי יהיה צורך בטיפול אחר . לא כדאי להשאיר כתר רופף בפה .
    ממליץ להבדק שוב אצל רופא השיניים שלך.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו