מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ניתוח בחניכיים למטה על 5 שתליםדליה13/05/2022
דר שלום, יש לי שאלה ואודה לך על תשובתך. יש לי 5 שתלים בפה באמצע למטה שרופא כירורג שיניים החליט לנתח לפתוח את החניכיים כדי לנקות אותם. חודש וחצי אני עדיין סובלת מכאבים הבעיה שזה מקרין לי לאוזניים שהם מאד כואבים לי ואני מרגישה שהשמיעה פחתה. השאלה שלי, האם ניתוח כזה יכול לפגוע בעצב של שמיעה יש קשר או שלא? או שהכאב בחניכיים רק מקרין לאוזניים ונדמה לי שזה האוזניים. שאלה שניה שחשובה לי יותר, אין לי הרבה עצם למטה השתלים לא במצב הכי טוב ואין לי מושג למה לא עשה לי השתלת עצם, האם זה נכון היה לפתוח לנקות והאם הניתוח הניקוי הזה יכול לגרום נזק לשתלים ולא היה עדיף לא לגעת בזה. חודש אני לא ישנה בלילות ומכה על חטא שהסכמתי לניתוח, אנא תשובה בבקשה אני לחוצה מאד. אגב, חתכו לי את כל החניכיים למטה לפני עשר שנים שעשו לי שתלים למעלה ולמטה והכל בקו ישר וזה מפחיד אותי. אנא תשובתך בבקשה ממך.. תודה רבה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בחניכיים ליד שתלים
ד''ר ניצן שלזינגר02/06/2022דליה שלום,
על פי התיאור שלך , בוצע ניקוי חניכיים הכולל פתיחת החניכיים. הדבר נעשה על מנת לנקות את השתלים. עם הזמן היתה נסיגה של עצם ונוצרו כיסים עמוקים מסביב לשתלים . על השתלים נאספו חיידקים ואבן והחניכיים גם כן הופכים לדלוקים. לכן פתחו את החניכיים על מנת לנקות היטב את השתלים ואת החניכיים ואולי אף לקצר את עומק הכיסים על מנת לאפשר ניקוי טוב יותר. בד״כ לא מבצעים בנית עצם כי העצם לא נקלטת טוב מסביב לשתל שכבר הזדהם..
אין קשר לעצב השמיעה , מדובר כנראה רק בהקרנת כאב.
לגבי החניכיים הישרים- לא ברורה הכוונה. במידה והכוונה לכך שאין ״עליות וחדירות״ כמו בחניכיים מסביב לשיניים. הרי שלאחר עקירה של שיניים החניכיים ״ מתיישרים״ וזה נורמלי.
ממליץ לפנות לרופא המטפל.
בהצלחה:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



