כאבים רצופים חודש אחרי טיפול שורש

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים רצופים חודש אחרי טיפול שורש
    יניב
    19/05/2022

    שלום ד"ר
    לפני כחודש בוצע טיפול שורש שן 26. טיפול 3 תעלות. השן הייתה עם כאבים באים וחולפים כמה חודשים טרם הטיפול. הטיפול נעשה ב 3 מפגשים עקב דלקת באחת התעלות ודימום.כאב הורגש גם במהלך הטיפול עצמו למרות ההרדמה. מאז סיום הטיפול יש כאבים פנימיים בשן.לא חזקים אבל מציקים. שבוע ראשון לאחר הטיפול טופלתי באנטיביוטיקה למשך שבוע שהרגיעה את הכאבים החזקים והרגישות שהייתה בחניכיים. אבל עדיין יש כאבים פנימיים בשן.אין כאבים בשן עצמה,אין רגישות לחום וקור. רק כאבים חלשים,בינוניים שמציקים באופן קבוע. לפני יומיים בבדיקה וצילום לא נראה משהו חריג לפי טענת הרופא.לא ראה דלקת או תעלה נוספת שלא טופלה. טען שבמהלך הטיפול עצמו מצא רק 3 תעלות ובהן טיפל.לפני שבוע גם בוצע מבנה קבוע טרם כתר למרות הכאב.בזמן טיפול המבנה לא היו כאבים בשן עצמה ללא הרדמה.שאלתי האם תקין כאבים מסוג כזה כבר במשך חודש?,כאבים פנימיים כאילו מתוך התעלה או קצה התעלה בגלל תעלה שהייתה עם דלקת והשן שסבלה מכאב ורגישות כמעט שנה טרם הטיפול וזמן ההחלמה ארוך יותר ?או שמעיד על בעיה מורכבת יותר כי לפי צילומים ובדיקת הרופא לא מצא סיבה לכאב.אשמח לתשובה בהקדם..תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לאחר טיפול שורש

    ד''ר ניצן שלזינגר
    02/06/2022

    שלום יניב,
    האם הכאבים בסה״כ פוחתים או שנשארים באותה תכיפות ועוצמה?
    כאבים לאחר חודש מטיפול השורש - אינו דבר שכיח.
    יש לבדוק שוב את השן, יתכן וקיימת תעלה נוספת או סדק.
    לא רצוי להתקדם עם השיקום הקבוע.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לכאבים אחרי ט"ש

    יניב
    02/06/2022

    תודה על תשובתך. הכאבים אינם במצב נסיגה . כבר יותר מחודש אותו כאב לפעמים מעט חזק יותר לפעמים פחות. לפעמים תחושת של דפיקות בשן. בצילום רנטגן לא נראה משהו חריג . השן עצמה לא כואבת. אין כאבים במגע של השן עצמה או רגישות. הכאבים פנימיים כאילו מתוך התעלה/שורש. טיפול נעשה ללא סכר גומי ובוצע מבנה קבוע ללא כתר. הרופא עם ותק בט"ש אבל לא מומחה. אמר שמידה וימשיכו כאבים יבוצע חידוש טיפול וניקוי מחדש תוך כדי ניסיון למצוא תעלה נוספת. אם היה סדק היה כאב בשן עצמה לא כך? בנוסף האם כדאי לחדש טיפול אצלו ללא עלות נוספת למרות שלא משתמש בסכר גומי ומיקרוסקופ ?אחרת חידוש ט"ש אצל מומחה יאלץ עבורי לשלם סכום לא מועט,ולא תהא אחריות מצד הרופא שביצע ט"ש ומבנה וכתר עתידי ששולם כבר מראש וכבר הוכן שאצטרך לחזור אליו למבנה וכתר.מה חוות דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לאחר טיפול שורש

    ד''ר ניצן שלזינגר
    07/06/2022

    יניב שלום.
    קשה לתת חוות דעת על פי התיאור שלך בלבד וללא הבדיקה קלינית וצילום רלוונטי.
    על פי התיאור שלך , נראה שרצוי לבצע חידוש טיפול שורש ועדיף עם מיקרוסקופ וסכר גומי.
    לגבי סדק- קשה מאוד להבדיל בין הכאבים , סביר שבמידה והיה סדק היה כאב במגע עם השן אבל אותו הדבר בצורך בחידוש טיפול שורש או צורך בטיפול בתעלה נוספת.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו