מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אבי עם סרטן הערמוניתסיוון22/01/2012
שלום,
אבי בן 84 סך הכל מתפקד אך התגלה אצלו סרטן הערמונית. האם זה משהו שבדרך כלל מצריך אשפוז ממושך? כרגע הוא גר בבית ומסתדר (אמי לא בחיים). האם יש צורך להעבירו לדיור מוגן כעת שהתגלתה המחלה, או שאם אין צורך באשפוז/טיפולים ממושכים אלא רק בבידקות פעם בכמה זמן הוא יכול להישאר בבית? אציין כי הוא היה מעוניין להמשיך להישאר בבית ולא לעבור לדיור מוגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבי עם סרטן הערמונית - תגובה
דוד בורדה25/01/2012השאלה להעבור לדיור מוגן או להמשיך לחיות בבית היא פחות קשורה למחלה אלה יותר זאת שאלה של תפקוד.אם אביך מתפקד לבדו ויש אפשרות של המשפחה לעזור לו ולהמשיך לתמוך בו, אז הוא יכול להישאר בבית. אם התפקוד מתדרדר אז צריך לשקול את האפשרות של מסגרת תומכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבי עם סרטן הערמונית - תגובה
אורלי גלר26/01/2012סיוון בוקר טוב
סרטן הערמונית לצערנו יש להרבה אנשים מבוגרים
את לא צריכה להדאיג את עצמך מכיוון שניתן לטפל בזה ולהחלים אני מכירה הרבה אנשים שהחלימו והמשיכו לתפקד כרגיל
לדעתי חשוב שתהיי רגועה בפרט ליד אביך מכיוון שהוא זה שעובר את המחלה ובגילו מבחינה נפשית זה לא קל להתמודד עם קשיים ואת צריכה להיות הרגועה ולעודד אותו וכמובן הרבה אהבה על מנת שיתגבר ויהיה חזק
לגבי הטיפול באביך לדעתי אם הוא מעוניין להשאר בבית ומתפקד לבד מדוע צריך להעבירו לדיור מוגן? במסגרת עבודתי אני מכירה הרבה אנשים במצבו שמתמודדים יפה מאוד בבית עד גיל מופלג גם עם מחלות ובמידה והם צריכים עזרה למספר שעות ביום הם מזמינים מטפלת סיעודית ישראלית שאנו שולחים אליהם לעזרה בתפקוד היום יומי
במידה ואת צריכה ייעוץ נוסף את מוזמנת להתקשר
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)

