עזרה דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוף!
    רונה
    20/11/2010

    שלום רב!
    ביתי בת 22 מאושפזת בבי"ח עקב דלקת ריאות מסובכת... לצערי היחסים בינינו לא משהו, והיא אינה מוכנה שאהיה איתה בבי"ח ונוסף על כך לא מסכימה שהרופאים יספרו לי שום מידע רפואי על המצב שלה, ואכן הרופאים לא אומרים לי דבר.. אני מודאגת!!! מנסיונכם, האם זה תקין? האם יש איזה שהוא חוק או כלל על אי מתן מידע רפואי לקרוב משפחה עקב רצון החולה? בבקשה עזרה דחוף!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף! - תגובה

    דוד בורדה
    22/11/2010

    רחלי שלום רב.
    אני מבין את דאגתך בנוגע למצב בריאותי של בתך. במדינת ישראל קיים חוק חיסיון מידע רפואי וכל אדם מעל גיל 18 יכול לשמור על חיסיון מידע הרפואי מפני האנשים האחרים.
    הייתי מציעה לך להגיע לבית חולים ולנסות לדבר עם הבת, פשוט להיות איתה בלי לשפוט, ובלי לדעת את האבחנה. בעת החולי כל אחד מחכה לעזרה מהאנשים קרובים, ואף אחד לא רוצה להישאר נטוש ובודד. העיקר לא לשפוט ולא לתת הצעות, אלה פשוט להיות שם ולעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו