מיגרנות קשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיגרנות קשות
    שרי
    01/10/2012

    שלום,
    אני בת 34, סובלת מכאבי ראש מגיל צעיר. בעבר הכאבים היו בעיקר סביב המחזור החודשי או סביב טריגר אחר (למשל כאבי ראש של סוף שבוע), הם הגיבו די טוב לתרופות "רגילות" כמו אופטלגין, אדוויל, אקסידול וכו' בתדירות של מספר פעמים בחודש. כך עברתי שני הריונות, התקדמתי בעבודה... בקיצור ניהלתי חיים נורמאליים. עוד לפני כ-10 שנים פניתי לנוירולוג, עברתי בדיקת CT , אובחנתי כסובלת ממיגרנה, ניסיתי טריפטאנים , אך בשל תופעות לוואי די קשות חזרתי לאנלגטיקה. לפני כשנתיים חלה החמרה, בהדרגה התחלתי לקחת יותר ויותר משככי כאבים,המצב היה ממש גרוע, כדי לקצר רק אגיד שכשהגעתי באופן פרטי לנוירולוג ומומחה לכאבי ראש אובחנתי כסובלת מכאב ראש כרוני, עברתי גמילה ממשככי כאבים ע"י סטרואידים,\ התחלתי טיפול מונע ע"י DEPALEPT CHRONO, ועברתי לשימוש בטריפטאנים בזמן התקף, למרות תופעות הלוואי, אותם אני סופגת בליד בררה. לצערי גם כך הצעדים הנ"ל לא הביאו לשינוי שהחזיק לאורך זמן. נכון להיום אני סובלת מכאבי ראש בעוצמות ובצורות שונות (חלקם בעךי מאפיינים קלאסיים של מיגרנה, חלקם הקטן דומים לכאב ראש מקבצי, לפעמים נראה כמו כאב ראש רגיל, אבל בלתי פוסק) מעל 15 ימים בחודש. זה מתחיל קצת לפני מחזור וממשיך עד הביוץ. אח"כ יש הפוגה של שבועיים. ההתקפים מתארכים, גם הטריפטנים כבר לא תמיד עוזרים. ניסיתי להקטין מינון של טיפול מונע, בהמלצת נוירולוגית של קופת חולים, מתוך הנחה שהוא לא יעיל כבר , אחר כך היה חודש קשה וחזרתי למינון המקורי. כנראה הטיפול לא עוזר אבל בלעדיו המצב מחמיר.
    בשורה התחתונה, שנה אחרי שהתחלתי טיפול אצל אותו מומחה, אני עם הרבה יותר תרופות (רק עם פחות מינוני יתר של אנלגטיקה) והמצב לא השתפר, אלא נעשה יותר גרוע.
    אין לי חיים.
    הייתי רוצה להמשיך לעבוד ולהתפתח. הייתי רוצה להביא עוד ילד. הכל נראה לי בלתי אפשרי במצב הנוכחי.
    מה דעתך באופן כללי? מה ניתן לעשות? האם נראה שאוכל אי פעם להתנקות מכל מה שאני לוקחת ולהיכנס להריון? האם ניתן לשקול גמילה רצינית מהכדורים ולקוות שזה יעזור?
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות קשות - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    02/10/2012

    שלום לשרי
    אכן תיאורך מכמיר את הלב של מצב של סבל בלתי נסבל. מצבך דורש הסתכלות נוספת בלתי קונבנציונאלית ובהחלט יתכן שאפשר לעזור ללא טיפול תרופתי נוסף למרות המצב הקשה.
    אשמח לעזור
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול

    יפעת
    10/10/2012

    היי שרי
    קראתי את מה שכתבתי ולא יכולתי שלא להזדהות עם מה שכתבת ולאחל לך המון הצלחה.
    גם אני חווה מירגנות קשות, אמנם לא בדיוק כפי שאת תיארת, שנמשכות כמה ימים ברצף כמעט כל חודש.
    אני מתמודדת עם זה שנים וניסיתי סוגים שונים של כדורים ודיקור סיני אבל זה לא באמת עזר.
    לפני חצי שנה גיליתי את הטיפול בזריקות בוטוקוס, זריקות שנעשות פעם בחצי שנה עד 8 חודשים. מאז שהתחלתי את הטיפול הזה החיים שלי השתנו, כבר אין לי מיגרנות בכלל ואני מסוגלת לתפקד ולנהל חיים נורמאליים. אני ממליצה בחום לבדוק את זה.
    אני הייתי אצל רופא מעולה, ד"ר וידר ממרפאות OR, שממש ממש עזר.
    המון הצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש מזדהה איתך, בדיוק כתבתי

    אור
    11/10/2012

    הודעה כמעט זהה לשלך...

    הרבה בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו