מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיגרנות קשותשרי01/10/2012
שלום,
אני בת 34, סובלת מכאבי ראש מגיל צעיר. בעבר הכאבים היו בעיקר סביב המחזור החודשי או סביב טריגר אחר (למשל כאבי ראש של סוף שבוע), הם הגיבו די טוב לתרופות "רגילות" כמו אופטלגין, אדוויל, אקסידול וכו' בתדירות של מספר פעמים בחודש. כך עברתי שני הריונות, התקדמתי בעבודה... בקיצור ניהלתי חיים נורמאליים. עוד לפני כ-10 שנים פניתי לנוירולוג, עברתי בדיקת CT , אובחנתי כסובלת ממיגרנה, ניסיתי טריפטאנים , אך בשל תופעות לוואי די קשות חזרתי לאנלגטיקה. לפני כשנתיים חלה החמרה, בהדרגה התחלתי לקחת יותר ויותר משככי כאבים,המצב היה ממש גרוע, כדי לקצר רק אגיד שכשהגעתי באופן פרטי לנוירולוג ומומחה לכאבי ראש אובחנתי כסובלת מכאב ראש כרוני, עברתי גמילה ממשככי כאבים ע"י סטרואידים,\ התחלתי טיפול מונע ע"י DEPALEPT CHRONO, ועברתי לשימוש בטריפטאנים בזמן התקף, למרות תופעות הלוואי, אותם אני סופגת בליד בררה. לצערי גם כך הצעדים הנ"ל לא הביאו לשינוי שהחזיק לאורך זמן. נכון להיום אני סובלת מכאבי ראש בעוצמות ובצורות שונות (חלקם בעךי מאפיינים קלאסיים של מיגרנה, חלקם הקטן דומים לכאב ראש מקבצי, לפעמים נראה כמו כאב ראש רגיל, אבל בלתי פוסק) מעל 15 ימים בחודש. זה מתחיל קצת לפני מחזור וממשיך עד הביוץ. אח"כ יש הפוגה של שבועיים. ההתקפים מתארכים, גם הטריפטנים כבר לא תמיד עוזרים. ניסיתי להקטין מינון של טיפול מונע, בהמלצת נוירולוגית של קופת חולים, מתוך הנחה שהוא לא יעיל כבר , אחר כך היה חודש קשה וחזרתי למינון המקורי. כנראה הטיפול לא עוזר אבל בלעדיו המצב מחמיר.
בשורה התחתונה, שנה אחרי שהתחלתי טיפול אצל אותו מומחה, אני עם הרבה יותר תרופות (רק עם פחות מינוני יתר של אנלגטיקה) והמצב לא השתפר, אלא נעשה יותר גרוע.
אין לי חיים.
הייתי רוצה להמשיך לעבוד ולהתפתח. הייתי רוצה להביא עוד ילד. הכל נראה לי בלתי אפשרי במצב הנוכחי.
מה דעתך באופן כללי? מה ניתן לעשות? האם נראה שאוכל אי פעם להתנקות מכל מה שאני לוקחת ולהיכנס להריון? האם ניתן לשקול גמילה רצינית מהכדורים ולקוות שזה יעזור?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות קשות - תגובה
ד``ר יעקב פוגלמן02/10/2012שלום לשרי
אכן תיאורך מכמיר את הלב של מצב של סבל בלתי נסבל. מצבך דורש הסתכלות נוספת בלתי קונבנציונאלית ובהחלט יתכן שאפשר לעזור ללא טיפול תרופתי נוסף למרות המצב הקשה.
אשמח לעזור
חג שמח
ד"ר יעקב פוגלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
יפעת10/10/2012היי שרי
קראתי את מה שכתבתי ולא יכולתי שלא להזדהות עם מה שכתבת ולאחל לך המון הצלחה.
גם אני חווה מירגנות קשות, אמנם לא בדיוק כפי שאת תיארת, שנמשכות כמה ימים ברצף כמעט כל חודש.
אני מתמודדת עם זה שנים וניסיתי סוגים שונים של כדורים ודיקור סיני אבל זה לא באמת עזר.
לפני חצי שנה גיליתי את הטיפול בזריקות בוטוקוס, זריקות שנעשות פעם בחצי שנה עד 8 חודשים. מאז שהתחלתי את הטיפול הזה החיים שלי השתנו, כבר אין לי מיגרנות בכלל ואני מסוגלת לתפקד ולנהל חיים נורמאליים. אני ממליצה בחום לבדוק את זה.
אני הייתי אצל רופא מעולה, ד"ר וידר ממרפאות OR, שממש ממש עזר.
המון הצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש מזדהה איתך, בדיוק כתבתי
אור11/10/2012הודעה כמעט זהה לשלך...
הרבה בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
דקירות בראש בצד שמאל מעל האוזן
תגובה שלילית שהייתה אחרי זריקת דיפרוספן
מיגרנה וריזוטו 10
MRI - תוצאה- בבקשה עזרה
כאבי ראש לאחר אסטרוציטומה
כאבי ראש עם חוסר תחושה ביד
אל דר יעקב הנכבד כאבי ראש שחזרו
תוצאות MRI.מהי המשמעות?
מיגרנות תכופות ופעילות ספורטיבית
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
