גליי חום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גליי חום
    דוד
    21/08/2013

    אהלן, אני בחור בן 26 , יש לי מיגרנות בתדירות דיי גבוהה בגלל מתח אז לפעמים אני לוקח איזה כדור שהניארולוג נתן לי נגד מיגרנות.
    אבל יש משהו שלא הזכרתי אצל הניארולוג: מאז שאני זוכר את עצמי בחטיבת הביניים היו לי גליי חום , בעיקר בזמן שאני לחוץ או מתוח, הקטע הוא שכל לחץ הכי קטן מתבטא בגל חום שכזה, אפילו אני סתם הולך ברחוב או נוסע באוטו , פתאום איזה מחשבה קטנה וישר איזה גל חום.
    זה ממש מטריד לבלות ככה את כל היום במיוחד שהתחלתי לשים יותר לב לזה דבר שמגביר את החרדה מהגליי חום עצמם- ויוצר עוד כאלו.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גליי חום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גליי חום - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    24/08/2013

    אכן תופעה מטרידה הנובעת מהפרשת הורמוני הדחק ותגובת הגוף אליהם.
    אי לכך השיטה הטובה למניעה היא לימוד שיטתי כיצד להמנע מסטרס .
    ויש כאלה שיטות במיוחד CBT . אם תיצור עימי קשר אשמחל לתת מטפל באזור הצפון .
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו