מגרנות על רקע הורמנלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מגרנות על רקע הורמנלי
    גליה
    06/12/2013

    שלום רב
    אני בת 48 מאז ומתמיד אני סובלת ממיגרנות אם זה ממתח או על רקע הורמנלי מאז גיל 14 פחות או יותר מתחילת המחזור במשך השנים ניסיתי טיפולים תרופתים שונים מנירולוג אם זה טיפולים בזמן ההתקף או באופן קבוע אבל הם לא ממש עזרו, לאחר במשך שנים רבות לקחתי כדרורים מכדורים שונים כגון אדויל אקומול נורופן וכו' לפני שבע שנים חליתי במחלה אוטואימונית בכבד מאד אסור לי לקחת כדורים שונים שלא באישור הרופא שלי ובטח לא אקומול או אדוויל. בשנים האחרונות כאבי הראש הולכים ומחמירים הרופא שלי אישר לי לקחת סומטרידקס 100 אך לאחר מספר כדורים שלקחתי שעזרו למיגרנה התנפח לי הגרון והיה לי קשיי נשימה כנראה שאני אלרגית. ברור לי שכרגע המיגרנות הם על רקע הורמנלי כי הם מופיעים לפי ובזמן ויומיים שלושה גם אחרי אני מיואשת בוכה בלילה מרוב כאבים לא ישנה לילות בגלל בכאבים ההולמים במצח בעין יש לי קשיי ראיה אני פשוט לא מתפקדת האם יש פתרון לכאבים או עלי לסבול עד סיום המחזור בעוד כמה שנים .( אני מציינת שגם אימי וגם אחותי סבלו מגירנות קשות לקראת סיום המחזור שלהם כך שיש פו גם מרכיב גנטי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מגרנות על רקע הורמנלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגרנות על רקע הורמנלי - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    08/12/2013

    1. ניתן לנסות מגנזיום בכדורים (לא חשוב מינון הכדור, חשוב ליטול 2 כדורים ליום עם אוכל). אם לא יעיל:
    2. לנסות הזרקה לאזור GON (לקרא: occipital nerve block).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו