כאב ראש אחרי קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ראש אחרי קיסרי
    אירה
    18/04/2014

    שלום רב,
    לפני 11 ימים עברתי ניתוח קיסרי. המרדים הצליח להזריק רק מפעם רביעית.
    לפני 4 ימים התחילו כאבי ראש בעלי דפוס לוחץ לפעמים בעורף לפעמים במצח ורכות.
    הכאב מתחיל שעה אחרי התעוררות ונמשך עד הערב.
    אני ממש לחוצה, המידע באינטרנט מלחיצה מאוד, קראתי על כל מיני גידולים והתחלתי ממש להיכנס לדיכאון, בקושי אוכלת ובוכה המון.
    שמעתי שיש תופעה של כאבי ראש אחרי הרדמה ספינלית, ורציתי לדעתי האם זה מה שקורה איתי.
    עברתי בדיקה של רופא עיניים כולל הרחבת אישונים ובדיקת קרקעית העין,הבדיקה תקינה.
    אחרי הלידה היו לי בעיות עם לחץ דם שעלה פתאום ל160/110.
    וכרגע אני מאוזנת עם נפידיפין.
    לפני שנה ביצעתי בדיקת mri מסיבה אחרת, תקינה ולפני 10 חודשים סי טי מח ללא ניגוד.
    אשמח לתשובה מרגיעה.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש אחרי קיסרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש אחרי קיסרי - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    18/04/2014

    שלום רב לאירית
    מידע מהאינטרנט שרלוונטי אליך:
    כרבע מהיולדות המטופלות באפידורל סובלות במשך ימים אחדים לאחר הלידה מתופעות לוואי קלות, בהן חולשה כללית, צמרמורת וכאבי ראש. תופעות קשות יותר הן נדירות
    בברכה
    ד"ר יעקב פוגלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה ברשותך

    אירה
    19/04/2014

    תודה רבה על תשובתך המהירה.
    עוד שאלה, הכאב ראש שאני מרגישה הוא שונה מהכאבים שהיו לי לפני כן.
    זה כאב ולחץ באזור מעל המצח ורכות וכבדות באזור העורף וכשאני מסובבת את הצוואר הכאב לפעמים מתחזק.
    רופאת משפחה שלי אומרת שזה יכול להיות בתקופה שלאחר הלידה עקב שינוי הורמונלי והרדמה ספינלית.
    אך כמו שאמרתי כל הכתבות באינטרנט מאוד מלחיצות ורשום חד משמעי שאם הכאב שונה אז כנראה שזה גידול.
    האם יכול להיות שלאחר הריון הכאב משתנה. האם יכול להיות שלאחר הריון הפכתי להיות יותר רגישה לשינויי מזג האויר?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו