תוצאות MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות MRI
    נחמן
    17/04/2016

    שלום רב!
    אני בת 53.בעבר סבלתי מכאבי ראש חזקים שלפי התיאור שלי אובחנו כמיגרנה.הייתי שנים מטופלת ע''י רילרט במהלך ההתקף.לאחרונה ,כשהתחלתי טיפול ללחץ דם-קרדילוק ואמלו,הכאבים פחתו באופן משמעותי.אין לי מושג ,האם זה קשור לטיפול שאני התחלתי לקבל או בלי קשר.
    בכל אופן ב-MRI של המוח ישנם שינויים שיכולים להתאים לשינויים פוסטאיסכמיים או וסקופאטיים.הנוירולוג שלי טען שהתמונה גם יכולה להתאים למיגרנה.הוא לא המליץ לי על שום טיפול.
    בשלוש שנים האחרונות אני סובלת מהתקפי הבצקות בעפעפיים ובחצי השפה התחתונה.ההתקפים באים כמעט כל שבוע.הומלץ לי לקחת כדורי חומצת הקסאקפרון.ידוע לי שהכדורים מגבירים את הקרישה ועלולים לגרום לאירועי מוח.אני חוששת מאוד לקחת את הכדור.האם ,לדעתך,קיימת סכנה ממשית לשבת מוחי?אם כן,האם יש תרופה שניתן לקחת אותה יחד עם החומצה קסאקפרון למניעת אירועי המוח.
    בתודה ובברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI - תגובה

    ד``ר יעקב פוגלמן
    17/04/2016

    שלום לדינה
    השאלה מבולבלת:
    כמה שאלות : עדין נוטלת טיפול ליתר לחץ דם? ואיזה?
    לשם מה ניתן לך טיפול בהקסאקפרון ולאיזו מטרה. מה הרציונאל מאחורי מטרה זו?
    חג שמח
    ד"ר יעקב פוגלמן
    טיפול בכאב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו