אי הכרה בביטוח לאומי

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • אי הכרה בביטוח לאומי
    מיטל
    20/02/2013

    שלום לכם, אחותי, בת 38, הוכרה לפני כ 13 שנה בביטוח לאומי כבעלת 20% נכות - פיגור שכלי. האחוזים הנמוכים אינם מקנים לה קצבה כלשהי. אין ספק כי היא זכאית לאחוזי נכות גבוהים יותר משום שהיא תלויה בסביבתה בכל מה שקשור לפרנסתה. היא אינה מסוגלת לעבוד במקום עבודה רגיל, ולכן שובצה בעבודה כמנקה בגן ילדים ונקבע לה שכר מתואם של כ 60% משכר מינימום - מה שכמובן אינו מאפשר לה להשתכר אפילו שכר מינימום. לפני מספר שנים היא נישאה לבחור במצבה, שסובל מפיגור שכלי , ומקבל קצבת נכות כללית מהביטוח הלאומי- בעלה עובד במקום עבודה מוגן. אנו מרגישים שהממסד הפקיר את אחותי. מצד אחד לא העניק לה אחוזי נכות מספקים על מנת שתוכל להתקיים באופן מינימלי, ומצד שני קבע שאפשר לשלם לה 13 שקלים לשעה ע"פ חוק. אימי שטיפלה בעניין תביעת הנכות מול הביטוח הלאומי, לא הגישה בזמנו ערעור. מה ניתן לעשות כיום כדי לעזור לה מבחינה כלכלית לקבל את מה שמגיע לה.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי הכרה בביטוח לאומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו