מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- החמרת מצב - האם יש פגיעהיעקובי20/03/2014
לדעתי ביטוח לאומי נהג איתי שלא בצדק כשנתן לי רק 10 אחוז נכות צמיתה נפשית על תאונת עבודה , הטעות שלי שלא עירערתי , לאחר מכן מומחה שמינה בית משפט בתביעת נזיקין כנגד מעסיק קבע 30 אחוז , כך שלמעשה הגיע לי יותר . ייעצו לי לעשות החמרת מצב ולפתוח תיק מחדש אבל מאז עברו 4 שנים , הספקתי להוציא תואר ואפילו בשנתיים האחרונות אני מרוויח יותר מאשר הרווחתי לפני תאונת העבודה ,אולם לאחרונה פוטרתי בעקבות אי התאמה הקשורה למצבי הנפשי וכרגע מקבל אבטלה ומחפש עבודה אחרת . האם זה שאני עובד ומשתכר יותר מלפני התאונה משפיעה לרעה על הזכות להחמרת מצב שלי ? למרות שמבחינה נפשית אני עדיין לא מאוזן ועדיין על כדורים ומחליף עבודות מדי פרקי זמן בין שנה לשנתיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרת מצב - האם יש פגיעה - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש21/03/2014שלום
באם יש החמרה במצב הנפשי בהשוואה למצב שנקבע אז מומלץ להגיש תביעה להחמרה.
כדי לדעת סיכויי הצלחה יש לראות חומר רפואי..
אי יציבות בעבודה - מעידה על בעיה אך יש מכלול דברים שנבחנים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך
רחלי גרוסמן26/03/2014בהחלט שיכולת עבודה והשתכרות משפיעה על קביעת אחוזי הנכות שתקבל!
ביררתי את העניין עם חברה למימוש זכויות שעזרה לי בזמנו (החברה המרכזית למימוש זכויות) וממה שהבנתי שפחות מ20% לא מקבלים תשלום חודשי.
מניסיון שלי, תן למישהו שמבין להסתכל על הנתונים שלך, יכול להיות שמגיע לך יותר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש28/03/2014כמובן שעדיף לתת למישהו מקצועי לבחון את החומר.
יעוץ משפטי הוא המומלץ ביותר!
אשמח לסייע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

