תאונת עבודה- לעזרת מומחה אודה

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • תאונת עבודה- לעזרת מומחה אודה
    תילתן
    09/07/2014

    שלום,
    עבדתי בתור סבל דרך חברת כ"א.
    לפני שבועיים, הרמתי ארגז ומרוב שהיה כבד נשמט מזרועותיי והרגשתי מתיחה חזקה וכאבים עזים.
    לא היו עדים ולא אמרתי למנהל העבודה על המקרה כי פחדתי שיפטר אותי.
    למחרת מנהל העבודה פיטר אותי מאחר וההספק שלי לא השביע את רצונו.
    מאחר והכאבים המשיכו כולל מגבלה בהרמה של חפצים אתמול הלכתי לאורטופד של קופ"ח וסיפרתי לו על האירוע הוא קבע שמדובר במתיחת גידים בשתי הזרועות .
    מניסיון העבר האורטופד ממעיט בחומרת הנזק ואני חושש שיתכן שמדובר במשהו חמור מזה.
    טרם דיווחתי לחברת כ"א על המקרה.
    מאחר ולא היו עדים ולא דיווחתי למנהל העבודה אני חושש שהאירוע לא יוכר כתאונת עבודה.
    האם אפשר להנחות אותי כיצד לדווח לחברת כ"א על האירוע ע"מ שיוכר כתאונת עבודה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת עבודה- לעזרת מומחה אודה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    14/07/2014

    ראשית עליך לדווח במיידי לכ"א על האירוע ללא כל דיחוי , כמו כן עליך לבקש מהרופא שפנית אליו לראשונה שיציין כי דיווחת לו על אירוע שנגרם לך בעבודה .

    אני מציעה לך להגיש את התביעה לביטוח לאומי בעזרת עו"ד ,
    אשמח לסייע,

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו