ערעור לקביעת אחוזי נכות מעבודה

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • ערעור לקביעת אחוזי נכות מעבודה
    גיא
    11/07/2014

    בוועדה הראשונה הוחלט על תת-סעיף מסוים (כתבו לידו דומה) שנותן 5% ,התת-סעיף לא נכון לפי התיאור שכתבו בפרוטוקול, אם היו נותנים על תת-סעיף הנכון זה היה 10% . אולי בכדי לתת פחות אחוזים הלכו על סעיף אחר.
    אני שוקל לערער, עברו 50 יום מקבלת הודעת הוועדה והפרוטוקול, אני מניח שיש לי עוד 10 ימים להגיש הערר.
    רציתי לדעת האם בוועדת הערר, בדיון עצמו הם מחויבים לומר אם הם שוקלים להוריד האחוזים (לא שיש באפשרותם)? אם כן, אולי הם עושים זאת לכולם כדי להפחידם? או שהם שולחים בכתב הביתה (כדי שלא תהיה התלהמות) אם הם שוקלים להוריד האחוזים?
    האם אין טופס לעירעור וצריך להגיש מכתב עם הנימוקים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערעור לקביעת אחוזי נכות מעבודה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    14/07/2014

    שלום,
    ביטוח לאומי מעדכן לפני שהוא מחליט להוריד את אחוזי הנכות במכתב .
    אין טופס ספציפי לערעור, עליך לציין את פרטייך ואת הסיבות לערעור ולהגיש לסניף המטפל

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו