תאונת דרכים ואובדן הכנסות בחברה

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • תאונת דרכים ואובדן הכנסות בחברה
    בני
    09/09/2014

    עברתי תאונת דרכים לפני שנה וחצי ויש לי תביעה נגד הביטוח שמתנהלת בבית משפט עד היום
    עמדתי ברמזור אדום עם רכב לפניה שמאלה ורכב נכנס בי מאחור כי חשב שיש לו ירוק
    בתאונה נגרם לי בלט דיסק חמור עם הקרנות לרגליים נימול רדימות,וכאב כרוני בגב וברגליים קשה לי להתכופף ללכת לשבת יותר מ 10 דקות אני מטופל בכדורי בפרקוסט 10 כבר מעל שנה במרפאת כאב. עשיתי כבר 3 זריקות אפידורל בגב , טיפולי פיזיוטרפיה יותר מ 30 פעם עם הפסקה של חודשיים והרופא החזיר אותי לשם שוב לפיזיוטרפיה , ההמלצה של רופאים היא ניתוח שאני חושש לעשות כי זה עלול לגרום בעתיד נזק לדיסקים האחרים,
    אני עצמאי עוסק במחשבים נשוי +3 מתחת לגיל 18 ואישתי לא עובדת כבר חודש כי הייתה עובדת איתי בחברה וכעת אין מספיק הכנסה ועבודה בכלל ויש לי ירידה בשכר ובכלל במחזור של עסק יותר מ40% יש לי אישור מרופא תעסוקתי לעבוד רק 5 שעות ביום לסירוגין האם אני יכול להגיש תביעה לנכות לביטח לאומי גם בגלל הירידה בשכר ? וגם בגלל שעדיין התיק מתנהל בבית משפט.
    ויש לי גם ביטוח אובדן כושר עבודה האם אני יכול לתבוע אותם גם ?
    אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת דרכים ואובדן הכנסות בחברה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    17/09/2014

    שלום בני
    חסרים פרטים : האם התאונה הינה גם תאונת עבודה?
    בכל מקרה אם כן אז ניתן להגיש תביעה גם לביטוח לאומי.
    תביעה נוספת שיכולה לבוא בחשבון היא נכות כללית, אך יש לבדוק אם אתה עומד בקריטריונים הנדרשים.
    וכמובן שניתן להגיש לחברת הביטוח.
    בהצלחה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו