מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- עזרה הכנסת נער אוטאיסיט להוסטלנתנאל25/09/2014
שלום לך עורך דין נכבד,
שמי נתנאל ואני לוקה באוטאיזים בתפקוד בנוני בשם F.DD הורי נאבקים כבר למעלה משלוש שנים כדי שהיה לי מסגרת מתאימה שתכול להכיל אותי ואת צרכי, אך הבית חולים שבו אני מטופל לא מנסה באמת לעזור לי אלה זורק את האחריות אחד על השני., והדבר כבר נהפך לדבר בלתי נסבל, בתחילת הדרך סירבו לתת לי הוסטל בטענה שאני מפגין אלימיות/ ומסכונות שיכולה לגרום לנזק ולא רוצים לקחת סיכונים., זה נכון שהו לי מקרי אלימיות אבל הדבר השתנה ואני כבר איני נוהג כלל באלימיות כבר למעלה משנה וחצי, עכשיו התירוץ החדש שלהם הוא שהם צרכים להגיש אותי לוועדה שעליה אחרית משרד הבראיות ורק אז לאחר הראה שאני מתאים אוכל לקבל את אותו הוסטל,
אך אני מחכה כבר למעלה מ חצי שנה ושום דבר לא זז, פגישה ועוד פיגשה וכל פעם מנסים להתנער ממני כדי שהתאייש,הורי פנו לעורך דין והוא מנסה לטפל בתיק ומסביר שאין שם סיבה שלא יתנו לי ועוד עם הרקע שלי ושהוא ינסה לזרזז את הענענים, אך כבר2-3 חודשים ששום דבר לא זז, אני ממש מתוסכל מכל המצב אני יושב כל היום בבית לא יוצא החוצה, בדיכאון מטופל בכדורים פסכיטרים שלא ממש עוזרים מבחת הדיכאון/ והחרדות ואין לי שום מענה אני אשמח שתענה לי על כמה שאלות ואחרי שראיתה קצת את הרקע שלי אולי תכול לעזור לי:
1, האם לאדם בעל אוטאיזים בתפקוד לא הכי קל יש זכאות להסוטל/ סל שיקום? ומה הדרך הקלה להגיע לזה ? האם עורך דין טוב יכול להוציא אותנו מהמצב העגום הזה? כמה עורך דין צריך לקחת בשביל תיק כזה? וכמה קצבת נכות אני אומר לקבל? אני מדבר על כסף וגם על הטבות ואם מגיע לי בכלל? כי אני ניסתי לעבוד בכמה עבדות אבל בגלל המצב הנפשי שלי לא הצליתי כל כך ופוטרתי.
2, האם אני כבן אדם שאובחן בגיל מבוגר יחיסית כאוטאיסיט בגיל 17-18 ( כבר לא זוכר)יכול לקבל קלנאי תקדרות שתעזור לי לתקשר בצורה נכונה יותר עם הסיבחיה? כי כרגע אני לא מתקדר בצורה נורמטיבית בכלל, בעל פה זשה ממש קטסטרופה אני לא מבין קודם אישים, סטאוצאיות וכולי בכתב יותר קל להתטבא אבל בעל פה אני ברמה של ילד בן 8-9, ועוד דבר עשו לי מבחן קונק'טיבי על מנת לראות עם יש אישהוא עיכוב/ פיגור ויצא שמבחינה ראליות/ והגיון אני ברמה גבוה אבל מבחינת חברתית- נפשית המצב על הפנים האם רק אנשים בעלי עיכוב התפוחותי חמור- פיגור שכאים ל קצבת נכות ברמה טובה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה הכנסת נער אוטאיסיט להוסטל - תגובה
עו``ד אימבר גולן פרטוש03/10/2014שלום נתנאל
הסידור עם הוסטל אכן לוקח זמן, לקחת לך עו״ד וזה מצויין..
מבחינת ביטוח לאומי גמלת נכות כללית מקנה כ 2500 שח.
קשה לתת אינפורמציה נוספת כי יש לראות אבחונים, חומר רפואי וכדומה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

