דמי לידה

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • דמי לידה
    פיצפוץ
    26/12/2014

    שלום רב,
    ילדתי ב 2/12 בן.
    עד ליום הלידה הייתי מ 20/10 במחלה שלבסוף שונתה בסוף נובמבר לשמירת הריון (מאחר והייתי רצוף יותר מ 30 יום רצופים בבית )אך טרם הגשתי את הטפסים לביטוח הלאומי.
    אתמול קיבלתי מכתב שמציין כי הזכאות שלי לדמי הלידה שלי חושבו מ אוקטובר ועד ינואר.
    אני עובדת במקום העבודה 8 וחצי שנים שמתוכם לפני 6 שנים הייתי בחופשת לידה של 6 חודשים.
    שאלותיי:
    1. אם קורה שהביטוח הלאומי לא מאשר לי את השמירה יחושבו לי דמי לידה רק על פי משכורת האחרונה שקיבלתי ממקום העבודה? כלומר אקבל פחות דמי לידה?
    2. מבחינת החישוב של חופשת הלידה ציינו כי חישבו לי מ 20/10/14 עד 29/01/15 כלומר בסוף ינואר מסתיימת לי חופדת הלידה ןלא במרץ כמו שאמור להיות בפועל על פי מועד הלידה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמי לידה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    21/01/2015

    1. אם לא תאושר לך שמירת הריון , תגישי מכתב המסביר שהיית בתקופת מחלה ואת מבקשת לא לחשב את החודש הזה.
    2. חופשת הלידה היא 3 חודשים לכן החישוב נכון .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו