שאלה בקשר לנכות כללית

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לנכות כללית
    לי
    26/02/2015

    שלום רב,ברצוני להגיש תביעה לקצבת נכות כללית ויש לי שתי שאלות:
    1. למיטב הבנתי, לצורך הגשת תביעת נכות, על הכנסת התובע להיות נמוכה מ-60% מהשכר הממוצע במשק (כ4100 שח), בהנחה שאין ליקוי רפואי חמור, במשך 90 יום לפני הגשת התביעה. השאלה היא האם סכום זה כולל דמי הבראה? אני אמורה לקבל דמי הבראה בחודש יולי ב"ה וסכום זה יעלה את המשכורת הרבה מעבר לסכום הנ"ל..האם זה יגרום לדחיית התביעה על הסף ועלי לחכות שלושה חודשים נוספים לאחר מכן או שסכום זה אינו מחושב כחלק מהכנסה שוטפת?
    2. בקשר לחוק לרון, האם הוא תקף רק למקרה של אובדן כושר בשיעור של 100% או שגם במקרה שנקבע אובדן כושר חלקי (60-74%) והמשכורת גבוהה ממה שנקבע בחוק (כ-4000 ש"ח) תופחת קצבת הנכות בהתאם? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לנכות כללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לנכות כללית - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    01/03/2015

    שלום,
    במידה וקיבלת הבראה בתקופה זו - צרפי מכתב הסבר לתלוש
    חוק לרון תקף גם באובדן כושר חלקי
    באתר הביטוח הלאומי יש עלון "כמה מותר לך להרוויח ולהמשיך לקבל קצבה"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו