ילדה אלרגית חלחב

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה אלרגית חלחב
    דנה
    17/06/2015

    שלום רב.

    בתי אלרגית לחלב ברמה מסכנת חיים. הגשנו תביעה לביטוח לאומי לגמלת ילד נכה. יש בידינו מכתב מרופא אלרגיה הקובע כי האלרגיה היא 10/10, היא זקוקה להשגחה כל הזמן ונושאת אפיפן כל הזמן.
    כמו כן, אושרה סייעת רפואית בגן. (הילדה בת 4).
    כאשר אכלה מעט גבינה לפני כשנתיים התנפחה והשתעלה (הרגשתי שאני מאבדת את הילדה תוך שניות) והזמנו אמבולנס. עד שהגענו למיון מצבה השתפר אך עדיין השתעלה וצפצפה.
    בשל כך - קיבלנו דחייה! הרופא בועדה כתב כי האירוע לא היה מסכן חיים והילדה לא זקוקה להשגחה!
    מה שעומד בסתירה למכתב מהרופא.. ולמה שאמרו לנו מהמיון.. וכמובן למה שקורה בפועל - אין לנו מוצרי חלב בבית, לא הולכים למסעדות, הילדה הולכת לחברות רק עם ליווי שלנו, לא משאירים עם בייביסיטר ועוד.
    זה הזוי.. האם אני צריכה לחשוף את הילדה שלי לחלב ולסכן את חייה על מנת לקבל את הגמלה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה אלרגית חלחב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן זה מה שהילדה צריכה

    סיגל
    21/06/2015

    אני רוצה להגיד לך שזה בדיוק מה שביטוח לאומי מחפש.
    ההגדרה אירוע מסכם חיים איננה תקינה כלל או שנתונה לפרשנויות של הביטוח הלאומי.
    יש לי שני ילדים אלרגים. אחד מקבל והשני לא. האחד מקבל כיון שגילינו את האלרגיה לאחר אירוע חריף והשני לא כיון שלא חיכינו לאירוע החריף אלא מראש עשינו טסטים ואכן הוא אלרגי אף הוא. שניהם עם מזרק וסייע וכו'.
    הראשון כמו שאמרתי קיבל והכול בסדר. השני לא קיבל שלוש פעמים ניסינו.
    כעת אנחנו בתהליך עם החברה המרכזית למימוש זכויות - נראה אם נקבל.
    זה דבר מטומטם - מחכים שיקרה אירוע בשביל לאשר את הקצבה בשעה
    שהזכאות בסופו של דבר היא הגלל השגחה, וכפי שאנחנו יודעות, לא עוזבים את הילדים האלו לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן זה מה שהילדה צריכה - תגובה

    עו``ד מורן כהן בלסטקר
    30/06/2015

    ממליצה לך להיעזר בשירותי עו"ד ולערר על הועדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו