נכות

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • נכות
    אני
    29/07/2015

    שלום,
    אני מורה מוערכת מזה 22 שנים (בעלת קביעות). יש לי בעיה רפואית באוזניים מילדות (עברתי ניתוח מעקב וטיפולים שונים). היתה ירידה מסויימת בשמיעה שאיפשרה לי תפקוד תקין שכולל עבודה לימודים בהצטיינות (ללא בקשת הקלות).
    בחודשים האחרונים חלה ירידה חמורה בשמיעה ולאור בדיקת השמיעה האחרונה אני חייבת במכשירי שמיעה בשתי האוזניים.
    שאלותיי:
    1. האם פנייה למוסד לביטוח לאומי עלולה לפגוע בתנאי העסקתי- פיטורים, הכנסה נמוכה יותר וכד'?
    2.האם אני יכולה לפנות למוסד לביטוח לאומי באופן עצמאי ללא חשש או שמומלץ על ליווי משפטי?
    3.מה עלות ליווי משפטי שכזה?
    4.האם מנהלת ביה"ס מקבלת דיווח מפורט על הנכות שאבקש (אם תאושר/לא) מאחר והיא מפיצה ברבים נושאים רבים וזה מבייש ומביך
    5.האם יש לי בכלל עילה לפנייה - מאחר וזה לא נכות חדשה אלא נכות שהחמירה מאוד לאחרונה?
    6.היכן אני יכולה לקבל פרטים על הפרוזדורה של ההליך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכות - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    14/10/2015

    שלום

    נכות שנוצרה עקב מחלה או כל דבר שאיננו תאונת עבודה זו תביעה לנכות כללית.

    קבלת גמלה תלויה בהכנסות שלך, מעל שכר מסויים לא מקבלים גמלה.

    הפרוטוקול מגיע אליך ולמייצג עו"ד אם יש לך, לא מגיע למקום העבודה.

    אשמח לסייע ולהסביר פרטים מדוייקים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו