תשלום על מחלה

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • תשלום על מחלה
    רותם
    13/11/2015

    שלום רב
    אני עובדת באותה העבודה מזה שלוש שנים. לאחרונה, עלה בי צורך לעזוב את העבודה בגלל בעיה בריאותית לכן הלכתי לרופא תעסוקתי שרשם לי מכתב ואישר כי אינני יכולה להמשיך לעבוד במקום. בדיוק לפני שהגשתי למנהלת שלי את המכתב התקשרו אליי מבית חולים וקבעו לי תור לניתוח בגין אותה בעיה רפואית. אחרי הניתוח אהיה מושבתת לשלושה חודשים. ולכן עלו בי כמה שאלות: 1. אם אני נשארת בעבודה ואין לי ימי מחלה מי משלם לי את השלושה חודשים שאני בבית. 2. האם אחרי שאחלים אוכל להגיש את המכתב מהרופא התעסוקתי והוא יהיה עוד תקף למרות שיעברו שישה חודשים? 3. אם אני מגידה עכשיו את המכתב ומקבלת אבטלה בזמן הניתוח מי משלם לי את השלושה חודשי החלמה. 4. אם אני סתם מובטלת בלי לקבל אבטלה מי משלם לי את ההחלמה?
    תודה מראש על המענה
    רותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשלום על מחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשלום על מחלה - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    02/12/2015

    שלום רותם
    בדרך כלל רוב הפוליסות אינן מכסות 3 חודשים ראשונים.
    תבדקי פוליסות שיש לך ואם רכשת מהיום הראשון.
    צריך כיסוי ביטוחי שישלם אם אין ימי מחלה/ חופשה.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו