איך והיכן ניתן להתלונן?

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • איך והיכן ניתן להתלונן?
    רחל
    09/12/2015

    שלום
    אני אובדת עצות לגבי עניין מסויים שנמשך כבר למעלה משנתיים
    שלחתי אינספור מכתבים, הייתי מספר פעמים בסניף, ובכל פעם הובטח לי שהעניין בבירור ויטופל בהקדם.
    אך כבר עברו למעלה משנתיים והעניין לא טופל.
    לאחרונה אף לא עונים למכתבים, ולא לבקשות לחזור טלפונית.
    כמו כן נתקלתי ביחס מאוד מבזה ומקומם מצד הפקידה המטפלת בתיק.
    חשוב להדגיש שלא מדובר בטרחנות או בניסיון לבקש משהו שאינו מגיע לי, אלא משהו שמגיע לי וגם בסניף אמרו שאכן מגיע אלא שיש בעיה טכנית מאיזו מחלקה יגיע הכסף.
    רציתי לדעת האם יש מקום בו ניתן להתלונן על הטיפול והיחס?
    האם יש טעם בזה בכלל? האם בביטוח לאומי יש גוף שמבקר את העובדים או שמראש מגינים אחד על השני?
    וכן, האם לאור התנהלות כושלת ומבזה של הפקידה המטפלת בתיק אפשר לדרוש שהתיק יועבר לפקידה אחרת? יש לזה סיכוי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך והיכן ניתן להתלונן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך והיכן ניתן להתלונן? - תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    24/01/2016

    שלום

    ניתן לפנות לפניות הציבור של ביטוח לאומי
    יחסית יעיל
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו