נכות זמנית ונכות יציבה

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • נכות זמנית ונכות יציבה
    א
    29/01/2017

    שלום וברכה
    אני בן 28
    אני מקבל קצבת נכות מביטוח לאומי כבר 3 שנים (כל פעם מאריכים לי בשנה)
    40% רפואי ו100% דרגת אי כושר
    בשנה הראשונה לאחר האשפוז הראשון שלי זה היה על הפרעת אישיות גבולית עם תסמינים דיכאוניים
    בשנה השנייה זה היה על "הפרעה פיקטבית אצל הפרעת אישיות גבולית"
    ובוועדה האחרונה זה היה על "הפרעה אפקטיבית"
    פניתי גם למחלקת שיקום עם הזמן
    מה שאני רוצה לדעת זה איך לקבל כבר נכות יציבה כי כל פעם מאריכים לי את הנכות וזה עושה לי חרדות שאי פעם יפסיקו לי את זה כי אין לי תמיכה מהצד (אין לי הורים) ואם יפסיקו לי את הקצבה אחזור למצב לא טוב שאני נורא חושש שיקרה כי פעם כשזה קרה כמעט פגעתי בעצמי..
    מה מומלץ לעשות? יש לי ועדה בעוד חודשיים אבל העניין הזה כל היום מעסיק אותי
    אני גם מטופל במרפאה לבריאות הנפש גם אצל פסיכיאטר וגם אצל פסיכולוגית..
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכות זמנית ונכות יציבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    עו``ד אימבר גולן פרטוש
    09/05/2017

    שלום
    לצעירים קצת קשה לקבל לצמיתות כי הרצון הוא לשקם אותם שיוכלו לחזור למעגל העבודה.
    אך עם חומר רפואי מתאים וטענות שהמצב קבוע יש מקרים שמאשרים.
    אשמח לסייע
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו