מצב של 2 תאונות עבודה מוכרות ,אחת לפני 20 שנה עם קצבה ושכר נמוך והשנייה ללא קצבה בשכר גבוה יותר

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • מצב של 2 תאונות עבודה מוכרות ,אחת לפני 20 שנה עם קצבה ושכר נמוך והשנייה ללא קצבה בשכר גבוה יותר
    יעקבי
    22/05/2023

    אני נכה תאונת עבודה כבר 20 שנה , מקבל קצבה לפי המשכורת שלי דאז שהייתה מן הסתם נמוכה בזמנו כי עבדתי שכר מינימום . כיום לאחר החמרת מצב 90 אחוז נכות לפי 3500 שח קצבה

    לפני 3 שנים נפגעתי בעבודה והוכרו פגיעות כתאונת עבודה כשהשכר לפני הפגיעה היה גבוה בפי 2 מהשכר בתאונה הראשונה כ- 7000 שח , אולם לא הלכתי לוועדות רפואיות בגין פגיעות אלו היות וחשבתי שאין לי סיכוי כי אני מוכר כבר כנכה עבודה 90 אחוז . האם ניתן ללכת לוועדות רפואיות 3 שנים לאחר הפגיעה שהוכרה ? ובמידה וכן ואני אקבל כמה אחוזי נכות -נגיד 5 אחוז האם ניתן לאחד אחוזי נכות והאם הקצבה תחושב לפי השכר הגבוה לפי התאונה השנייה או לפי השכר הנמוך של התאונה הראשונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאונת עבודה חוזרת

    שמאי שזירי
    29/05/2023

    מהניסיון שלנו, רצוי לבחון אילו פגיעות הוכרו במסגרת תאונת העבודה הראשונה והאחרונה, ולבצע בדיקה בנוגע למצב הרפואי העדכני בכל אחת מהן. ולשקול את כל האפשרויות העומדות בפניך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו