נכות תפקודית.כיצד ניתנת הערכה?

מנהל הפורום

שמאי שזירי
שמאי שזירי
לקביעת תור אצל שמאי שזירי ללא פרסום בפורום
 
  • נכות תפקודית.כיצד ניתנת הערכה?
    גידי
    07/09/2024

    קיבלתי 62% נכות ו65% תפקודי.וזאת לפי חו"ד וממצאי הדמיות .אולם אני לא מתפקד בידיים,שואף ל0. רתוק לבית כבר 4 שנים.סובל כאבים רוב הזמן שוכב.הרופאים לא יודעים את הסיבה וכותבים זאת.כלומר הבעיה "לא מופעה בספרות הרפואית". רופא תעסוקתי אומר לי כי הוא כותב חו"ד לפי חו"ד השל רופאים מומחים ולא לפי הערכה שלו. מה ניתן לעשות במקרה כזה כדי לקבל את המגיע לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור קצבת נכות

    שמאי שזירי
    08/09/2024

    מהניסיון שלנו, מיצוי זכויות רפואיות בצורה המדויקת ביותר דורש הצגת אבחנות ברורות לבעיות מהן אתה סובל, כולל אישורים רפואיים ותוצאות בדיקות. כך תוכל לקבל את אחוזי הנכות המגיעים לך ואת הערכת אי הכושר המתאימה.
    מניסיוננו, אפשר במקרה זה לנקוט בכמה צעדים על מנת לקבל את הזכויות המגיעות לך. בין הצעדים המומלצים: לפנות לרופא נוסף או למומחה בתחום הרפואי שלך לקבלת חוות דעת נוספת שתבהיר את מצבך, כמו כן, לבחון עם אנשי מקצוע את נתוני הזכאות הקיימת, כדי לוודא שהם משקפים את מצבך הנוכחי כפי שהוצג בפני הוועדות הרפואיות.
    ניתן לפנות שוב לביטוח הלאומי על מנת שיעריך מחדש את אחוזי הנכות שלך, מומלץ לבצע זאת לאחר בירור הצעדים הנדרשים לשיפור שיעור הזכאות שלך והיערכות מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו