החלקה יפנית -שאלות דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית -שאלות דחוף!
    דפנה
    05/07/2011

    שלום
    ברצוני לבצע החלקה יפנית ושאלתי שני ספרים וקיבלתי כמה תשובות .
    הספר הראשו אני הולכת אליו כבר שנים קבוע ויש לו יד טובה ן- אמר לי שהוא עושה החלקה ב 1500 שח במחיר מיוחד מזומן . . הוא לא משתמש בחומרים כמו יוקו סיסטם. אבל הוא לא אחד שמפרסם החלקה והוא לא עושה את זה מידי יום , לדעתי אולי פעם בחודש. כשאלתי אותו מה עושים אחרי הוא אמר שהכל רגיל. שבוע אחרי עושים צבע אם צריך ואין צורך בשמפו או מסיכה מיוחדים . .

    הספר השני עושה כל יום החלקות - בשתי שיטות : יוקו סיסטם או מגיק פאוור של דוקסטל. הוא רצה בסביבות 2000 ש ח ואמרה שאהיה חייבת מסיכה. כן אמר שהשיטה השנייה חדשה יותר מיוקו ואפשר כבר בזמן ההחלקה לעושת צבע. והיא טובה יותר. מה דעתכם? \\תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית -שאלות דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדפנה-

    **
    05/07/2011

    כנראה שהספר שלך לא מקצועי! חובה להשתמש אחרי החלקה יפנית בשמפו ללא מלחים+מסכה לשיער, וגם לא תוכלי להכנס לבריכה ולים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו