שיער נקרע אחרי מתיחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער נקרע אחרי מתיחה
    אורית
    24/07/2011

    היי, עשיתי פתיחת / מתיחת תלתלים לפני כשלושה חודשים. זו הייתה מתיחה שניה בטווח של 3 חודשים, בעוד בשעבר הקפדתי על מרווחים של חצי שנה עד שנה בין כל פתיחה. הפעם היה מדובר בפתיחת תיקון, שבסופה אני מסתובבת היום עם שיער מעט חסר צורה, יבש, הדורש הרבה חומרים לשיער שיגרמו לו להישאר נורמלי. כמו כן, יש לו נטייה להישאר רטוב ולא להתייבש מהר אחרי חפיפה, מה שמעלה את הסיכויים לריח של שיער רטוב שהיה סגור הרבה זמן...
    מה שהכי גרוע הוא שהשיער ממש נקרע לי ויש לי קצוות שיער שלמות בקדמת הראש, עד הקודקוד שממש נתלשו ויש להן אורך של פוני, שמיותר לציין שאינני מנצלת אותו כבעלת שיער מתולתל.
    אני ממש מתלבטת מה לעשות בשיער. מצד אחד אני לא רוצה לוותר על האורך שלו, ועל התלתול הטבעי שלו, ומצד שני, הוא לא מפסיק להיקרע, והוא חסר צורה.
    האם אתם ממליצים לי על שיטת ההחלקת של הקליאופטרה (גם כך יש לי כבר שיער שחור מאוד, ויחסית השערה שלי עבה) .
    אשמח לדעת מה ההשלכות, ואם החומר עלול להחמיר את קריעת השערה.
    תודה מראש,
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער נקרע אחרי מתיחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורית-

    **
    24/07/2011

    לא הייתי ממליצה לך לעשות החלקת קלאופטרה, אני מכירה אישית מישהי שעשתה את ההחלקה הזו ונהיה לה קרחות!!! ועוד כמה שעשו והיה להן נשירת שיער נוראית!!!! אם תעשי את ההחלקה הזו תצטרכי לצבוע את השיער בצבע מיוחד, הייתי מממליצה לך לעשות החלקה יפנית. ובנתיים תטפחי את השיער במוצרי שיער טובים ואיכותיים עדיף במוצרים של קרסטס. כתבת שהשיער לא מתייבש לך מהר אחרי החפיפה זה דווקא מצויין מראה שהשיער די בריא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער נקרע אחרי מתיחה - תגובה

    זאב לוין
    27/07/2011

    זה בחירה שלך תקחי בחשבון שמקליאופטרה את לא תצליחי לצאת בקלות - לא תוכלי לעשות שום צבע אחר + השיער יהיה ממש חלק מקלות כך שתיצטרכי להקפיד לעשות כל הזמן שורשים . אני ממליץ לך כרגע לחכות ולנסות לטפל ולשקם את השיער במסיכה אמפולה ושמפו שיתאים לסוג שיערך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו