מחליק שיער- דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחליק שיער- דחוף
    תענו לי בבקשה
    30/07/2011

    שלום , אני רוצה לרכוש מחליק שיער בייבליס ST26
    קרמי טיטניום.
    1) האם המחליק, מומלץ?
    2) כתוב על המכשיר (על רוב הדגמים) לשיער יבש.
    לי יש שיער מתולתל יבש מאוד, מקורזל.
    השיער יבש אז איך מחליק שרשום לשיער יבש. יכול לעבוד על יבש?
    ואם אני אחליק במכשיר אחרי חפיפה לח כזה. זה בסדר, לא שורף שיער/מזיק?
    הכוונה על מכשיר שרשום ליבש מותר רטוב?
    3) מזה אומר מכשיר יבש /רטוב?
    אם המכשיר לשיער יבש, עובדים על השיער לאחר חפיפה שהוא לח, התוצאה יותר טובה או פחות?
    4) מתי מותר לשים חומר בזמן השימוש במכשיר. לפני או אחרי ההחלקה?
    מורחים קרם סיליקון או ווקס?
    *** מקווה שהבנתם את שאלותי, אשמח אם תענו לי בפירוט.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחליק שיער- דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחליק שיער- דחוף - תגובה

    זאב לוין
    02/08/2011

    המחליק הוא מחליק מעולה ! לא מומלץ לעבוד על שיער רטוב . הכוונה ליבש הוא שיער שאינו רטוב לא לסוג השיער . מומלץ לשים לפני השימוש ספריי מגן חום שיגן על השיער ויגרום לפחות נזק ולאחר ההחלקה ניתן לשים סרום או קרם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו