מה נסגר אם הספר הזה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמח לישמוע ושלא פגעתי

    אילן
    26/08/2011

    תודה רבה ואת צודקת בקשר למה שאמרת! אבל אם הייתי יודע מה אומרת כל חברה כמוך, לא הייתי אומר את השטות הזאת שאת סוכנת של רויאל חח

    ושהיה לך סופ"ש מקסים

    שבת שלום(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה נסגר אם הספר הזה?
    אילן
    26/08/2011

    זה אני מהנושא הקודם שנדפקה לו ההחלקה אחרי החלקת שורשים

    הספר הזה כל הזמן אומר לי קח מגאץ (מחליק) אני אומר לו שאני מפחד כי זה שורף את השיער והוא אומר לי שלא

    עכשיו שדיברתי איתו על פאן והוא אמר שזה לא פוגע בשיער אם יודעים איך לעשות ואמר אני ילמד אותך איך לעשות נכון

    הספר הזה עם המון קליינטים היום ניכנסתי היו 3 עובדות וכל המושבים מפוצצים ותמיד זה ככה.

    האם הוא יודע על מה הוא מדבר?

    וספר פורום של נערים (FXP) אמר שפן פוגע יותר מימחליק מכיוון שהוא גורם נזק לשורש השיערה האם הוא צודק יש לו ניסיון של כמה שנים בודדות אבל הוא ממש נחוש בדעתו לגבי זה.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה נסגר אם הספר הזה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אילן--

    **
    26/08/2011

    קודם כל פן פחות מזיק ממחליק, ובכלל עם עובדים איתו טוב ולא מצמידים את הפן לשיער ! אז הוא בכלל לא מזיק! ושנית הספר חייב לעשות לך תיקון להחלקה בלי שום תמורה כספית! כי ההחלקה שעשה כשלה ! וזאת האחראיות שלו! הוא אשם בכך... גש אליו ותדרוש שיבצע שוב את ההחלקה בלי שום עלות מצדך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תודה אבל

    אילן
    26/08/2011

    אני שמעתי מאחד בפורום שהוא ספר לא במקצועו אבל מבין בתחום וטוען שפן מזיק יותר מיכיוון שפן פוגע בשורש השיערה שזאת אומרת שיכול להיות נזק בלתי הפיך
    ומחליק זה רק הורס תשיער ולא תשורש..

    הוא היחיד ששמעתי עם תענה כזאת אם הוא סתם מבלף? הוא ממש נחוש בדעתו

    אני רוצה לעשות פעולה עם פן רק 2-3 בשבוע וגם בחלקים שנדפקו לי כתוצאה מההחלקה רק לישר אותם וזהו (הספר עשה לי את מה שאני רוצה לעשות בתוך שתי שניות עבר פעם אחת על כל צד וזה היה חלק ויפה)

    כשרמזתי לספר שאני לא מרוצה מיזה הוא לא הציע לי ולקח יוזמה ואמר אני צריך לתקן לך החלקה הוא אמר שיש סיבה לזה (ואמר לי אתה רק שאני לא זוכר) אז לא דרשתי מימנו דבר כזה וגם ביגלל שהוא חבר של אבא שלי
    אבל השורשים שהספרית שלו החליקה יצאו בסדר גמור רק איכשהו גוף השערה נדפק
    זה מאוד מוזר..
    ועבר כבר זמן מאז שחידשתי אצלו את השורשים וגוף השערה עיבד את צורתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילן

    **
    26/08/2011

    שוב פן לא מזיק לשיער! אבל חשוב לעבוד איתו נכון לא להצמיד את הפן לשיער ! לעשות ממרחק את הפן! ולפני הפן תשים מגן חום של קרסטס ,נקטר טרמיק, הוא מגן על השיער מפני חום הפן, ודרך החום גם מזין אותו! אתה צודק בהחלט שאתה חושש מהמחליק! המחליק שורף את השיער והורס אותו לגמרי! רק פן ולעשות ממרחק ואין לך ממה לחשוש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו-

    **
    26/08/2011

    אולי באמת עדיף לא לחדש את ההחלקה בשיער, כי החלקה פוגעת בשיער ובמרקם שלו, עדיף שתחליק אותו עם הפן, יש קרם החלקה זמנית ששמים לפני הפן, שמים קצת מהחומר על השיער והוא מקל לעשות פן בשיער, ומחליק את השיער, זה יורד בחפיפה אם תחליט לקנות את זה אז אל תקנה את הנקטר טרמיק תבחר מה יותר חשוב לך מגן חום או שהשיער יהיה יותר חלק, כי לא מורחים את שני החומרים על השיער לפני הפן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב לי שהשורשים היו חלקים

    אילן
    26/08/2011

    אולי באמת עדיף לא לחדש את ההחלקה בשיער, כי החלקה פוגעת בשיער ובמרקם שלו, עדיף שתחליק אותו עם הפן, יש קרם החלקה זמנית ששמים לפני הפן, שמים קצת מהחומר על השיער והוא מקל לעשות פן בשיער, ומחליק את השיער, זה יורד בחפיפה אם תחליט לקנות את זה אז אל תקנה את הנקטר טרמיק תבחר מה יותר חשוב לך מגן חום או שהשיער יהיה יותר חלק, כי לא מורחים את שני החומרים על השיער לפני הפן

    חשוב לי שהשיער בשורשים שלו היה חלק זאת אומרת לא מתולתל שברוח היה בזיזת ראש אני מחזיר אותו למצב הקודם

    וסליחה לא הבנתי ממש מה עושה הקרם הזה מקל על לעשות פן מה פן זה קשה?

    אני יחשוב מה לעשות בנתיים אני יותר בכיוון לעשות שורשים ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוגע לקרם-

    **
    26/08/2011

    זה קרם החלקה זמני , ששמים לפני הפן על שיער לח והוא מחליק אותו ויותר קל לעשות פן והשיער נהיה יותר חלק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פן אפשר לעשות ממרחק?

    אילן
    26/08/2011

    תודה רבה הבנתי פן לא מזיק לישער(:

    אבל לא הבנתי דבר אחד אפשר ליישר את השיער עם פן גם כשלא מדובר בהצמדת הפן לשיער? תמיד ריאיתי שמצמידים את הפן לשיער ועם מברשת כזאת עם ראש בצורת גלייל מברישים ועושים פן


    אני ממש השמח אם אפשר לעשות פן ממרחק וזה היה תוצאה של פן שזה מיישר תשיער.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוגע לפן-

    **
    26/08/2011

    בטח ברור שאפשר!!! אני עושה לעצמי פן רק ממרחק, והשיער נשאר בריא מאוד,לא שרוף ולא מפוצל! ספרים מצמידים את הפן כי חושבים שיותר קל לעשות ככה פן, ושיקח פחות זמן, שאני הולכת מידי פעם לספר שלי אני לא מרשה לו בשום פנים ואופן להצמיד את הפן לשיער, והפן יוצא מדהים ויפה בדיוק כמו שמצמידים את הפן לשיער! תעשה במרחק ואל תחשוש... וזה שאמר שהפן מזיק יותר ממחליק סתם מקשקש ברשת.. אם היית משתמש במחליק באופן קבוע היית צריך להסתפר ולא היית יכול להאריך את השיער, ואתה נשמע כמוני אחד שמפחד על השיער שלו ובצדק... אז אל תקשיב לו, אני שנים עושה פן בשיער ובלי להשתחצן השיער שלי נראה כמו בפרסומות וארוך מאוד, ומקבלת עליו מחמאות כל הזמן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך

    אילן
    26/08/2011

    כנראה ביגלל זה ילדים לא פונים ועושים פן וכנראה מצמידים לשיער ואומרים שזה הורס

    עכשיו יש רק שאלת המאה, על פי מה אני בוחר פן? סביר להניח שיכנס לי כסף בלי עיין הרע עוד מאט ואני רוצה ללכת על הדבסט מקסימום 800 שקל

    כי פנים איכותיים שמעתי גם מורידים את כמות החום או כל מיני סיבות למה ליבחור בפן יקר

    אבל חבר של אבא שלי מוכר פן ב250 טוען שהוא עושה סביבות ה600

    ושתדעי לך עישת לי את השבת (:אני דיי שמח עכשיו כי כל הזמן הייתי רק סובל מהשיער

    וידעתי שפן יכול לעזור לי אבל" פן הורס את השיער" לכן לא רציתי לפגוע עוד יותר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי איזה פן --

    **
    26/08/2011

    רק את של גדעון 3700 !!! הוא מעולה! דה בסט!!! הוא חזק, וכל הספרים משתמשים בו, כל הספרים הנחשבים, בעבר כולם היו משתמשים באיתמר אבל גדעון 3700 עולה עליו בכמה דרגות!!! אין מה להשוות בכלל! יש לי אותו ואני מאוד מרוצה ממנו,,, אתה יכול לקנות אותו בהנחה עכשיו בערך ב450 שקלים , אצל אבי שויקה דרך האינטרנט, יש לו אתר וזה יגיע אליך דרך שליח, הוא עושה מבצע עכשיו על הפן של גדעון.. ובדרך אתה יכול לקנות ממנו גם את הספריי של שוורצקוף... ובכיף שמחתי לעזור לך! שיהיה לך אחלה שבת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את לא יודע איך הבלת אותי

    אילן
    26/08/2011

    כשראיתי פן של גדעון והיה כתוב 3700 חשבתי שזה החמיר

    ישירות עזבתי את המחשב עשיתי סיבוב בבית לקחתי נשימה ואמרתי אם היא אומרת שהיא הכי מבינה בדברים האלה אני ינסה להסיג 3700 לפן

    ואז חזרתי למחשב קראתי והבנתי שזה חלק מהשם שלו איזו הקלה חחח

    תודה רבה לך עזרת לי הכי שבעולם שימחת אותי ומה לא((((:

    שתהיה גם לך שבת שלום מופלא !!!!!

    ושאלה את אחת המנהלים? (יש 3)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחחחח איזה מצחיק אתה---

    **
    26/08/2011

    אני לא אחת מהמנהלים... אבל מקווה שעזרתי לך ! תכנס לאבי שויקה בגוגל, נכנסתי עכשיו בשביל לראות בכמה הוא מוכר את הפן של גדעון הוא מוכר אותו ב-412 שקלים , = לך לקנות ממנו , כי כולם מוכרים את זה יותר יקר! ובדרך תראה שם גם את הספריי של שוורצקוף הוא מוכר באותו מכיר שקניתי ב-59 שקלים! אולי עדיף לך להזמין ממנו את המוצרים... וסבבה בכיף שמחתי לעזור לך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה סליחה טעיתי זה עולה 417

    **
    26/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן חחח ניכנסתי לפני שהגבת וראיתי

    אילן
    26/08/2011

    וראיתי שהוא עולה 417

    מעניין עד מתי המבצע אני ינסה לשכנע את אמא שלי לקנות אותו

    אבל אם אני יקבל תכסף לפני אז אני כבר יקנה אותו ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילן--

    **
    26/08/2011

    בכל מקרה ,גם אם לא תקנה אותו עכשיו תקנה אותו יותר מאוחר, שלא ישכנעו אותך לקנות חברה אחרת, כי באמת ששל גדעון דגם 3700 הוא הכי טוב שיש! וכל הספרים שנחשבים משתמשים בו! איתמר גם טוב אבל גדעון יותר חזק ממנו!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אני באמת חושב עליו אם את

    אילן
    26/08/2011

    כל כך ממליצה עליו(:

    רק מכווה חס ושלום שאת לא סוכנת של המוצרים האלה

    באמת מבלי לפגוע ראיתי נושא של שמפו והתגובה האחרונה היתה שאחד אמר שזאת שהמליצה לפותחת הנושא על שתי סוגים של שמפויים היא כנראה סוכנת של איזו חברה ומה שהיא אמרה הכל שטויות

    כי אני באמת מאמין לך ובוטח בך ויודע שאת יודעת על מה את מדברת!

    אני כל כך בוטח בך שאני אפילו לא רוצה לברר שום דבר על הפן יודע שזה מה שאני צריך

    ותביני אותי אם את לא סוכנת ואת רציתי לעזור ואני באתי ביציאה כזאת אני ממש מצטער שאני חושד (לפניכן לא חשדתי) אז אם באמת את רק מלעזור
    אני ממש מודה לך! ובאמת עזרת לי(:
    שבת שלום !!!(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילן תגובה

    **
    26/08/2011

    אני לא סוכנת של המוצרים האלו ממש אבל ממשששש לא!!! זה גם מצחיק לומר שאני סוכנת של לוריאל ואני ממליצה לך על שוורצקוף!!! לא? חחחח גם ללוריאל יש ספריי נגד לחות! אז למה לא המלצתי לך עליו? ולמה אני ממליצה על האמפולות של מקדמיה? גם ללוריאל יש אמפולות לשיער ! למה אני לא ממליצה עליהם? הסר דאגה מליבך אני לא סוכנת! פשוט ניסיתי הכל את כל המוצרים כי אני אחת שהשיער מאוד חשוב לה ומטפחת אותו בהרבה כסף ! ולא משנה כמה יעלה המוצרים! ואני מכירה את כל המוצרים, היא כנראה יש לה בעיה בהבנת הנקרא צריכה לחזור לכיתה א , חחח לראות שאני ממליצה על כל מיני מוצרים מחברות אחרות ולהגיד שאני סוכנת של לוריאל... הזוי משהו... לא ככה? ואתה מקסים ולא נפגעתי בכלל! אתה אחלה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה נסגר אם הספר הזה? - תגובה

    זאב לוין
    28/08/2011

    במידה ואתה יעושה לבד בבית אז יש סיכוי שהפן פוגע יותר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן אילן-

    **
    28/08/2011

    תסמוך על מה שאמרתי לך!!! הפן פחות מזיק מהמחליק במיליון אחוז!!! ושוב תעשה במרחק את הפן ולא להצמיד לשיער!!! והשיער שלך לא ינזק בכלל!!! אם תעשה במחליק השיער שלך ישרף! יתפצל! ותצטרך לגזור ולשקם אותו!!! אני שנים עושה פן בשיער והשיער שלי בלי עין הרע נראה כמו בפרסומות! ומקבלת עליו ים של מחמאות!!! והוא ארוך עד המותניים! בזכות זה שאני עושה פן במרחק! אל תיגע במחליק!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז רגע מה שהיא אמרה זה לא נכון?

    אילן
    28/08/2011

    מה שהיא אמרה זה לא נכון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו