מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- באיזה סוג שמפו להתמש?אילן26/08/2011
שלום עברתי החלקה יפנית והספר המליץ על שמפו WELLNESS
הוא ללא מלחים והספר (חבר של אבא שלי) עשה לי אותה ב60
עכשיו כעבור כמה פעמים שקניתי את אותו שמפו כשרציתי ליקנות אותו שוב הספר אמר לאבא שלי שהשמפו של סרינקיי יותר טוב אז הוא לקח של סרינה קיי מיועד להחלקות
רק שהספר טוען שהסרינה קיי עולה 120 שקל והוא עשה לי את זה ב89
בדקתי באנטרנט שמפו לא כתוב להחלקות אבל של אותה חברה לשיער יבש עולה 85
טוב האם הסרינה קיי טוב?
עכשיו שני סוגי השמפו ללא המלחים לא מקציפים לי את השיער
והיום שהלכתי לייקנות מהספר שמפו של סרינה קיי אמרתי לו שהשמפו לא מקציף לי הוא אמר ככה זה צריך להיות ככה הוא שומר לך על השיער
האם זה נכון?
והאם אם עברתי פעולה חימית אני חייב להשתמש בשמפו ללא מלחים?
תתודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילן-
**26/08/2011סרינה קיי היא חברה מעולה!!! והשמפו באמת לא אמור להקציף! וזה נכון שמי שעובר החלקה צריך להשתמש בשמפו ללא מלחים! ואילן תקרא את התגובה שכתבתי לך בחזרה תכנס ל17 תגובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
אילן26/08/2011תודה רבה לך (:
וכע ניכנסתי קודם לנושא הקודם שאמרתי שאת סוכנת של רויאל חח
ואת צדקת במיליון אחוז טימטום לחשוב ככה
עכשיו לנושא פה האם קרסטס! יותר טוב מסרינה קיי? כי הספר הזה מפוצץ מתכשירים של קרסטס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילן-
**26/08/2011בטח!!! קרסטס עולים על כולם!!! המוצרים שלהם הכי טובים ואיכותיים!!! אני חותמת לך על זה! אחרי שתשתמש בקרסטס לא תרצה חברה אחרת מבטיחה לך! ועוד הספר עושה לך הנחות גדולות על המוצרים אז אין לך מה להתלבט בכלל! לקרסטס יש כל מיני סדרות אתה צריך את השמפו ללא מלחים שלהם! כי עברת החלקה... אני ממליצה לך לעבור מסרינה קיי לקרסטס ואתה אח"כ תראה את ההבדל כבר בפעם הראשונה שתשתמש בו! אני מקווה שלא הגזמתי מלשבח את קרסטס שלא יאשימו אותי שיש לי מניע נסתר... שאני הסוכנת חחחח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחח כע תזהרי
אילן26/08/2011חחחח
תודה כשאני יסיים את השמפו שיש לי אני יעבור לקרסטס(:
ושבת שלום חחח כמה פעמים אמרתי את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחחחחחחח
**26/08/2011שבת שלום גם לך חמוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


