מסיכה לשיער מחשידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מסיכה לשיער מחשידה
    דנה
    28/08/2011

    הי,
    אני משתמשת במסיכה לשיערי הצבוע עם החלקה יפנית. טרם מצאתי את המסיכה האידאלית. בד"כ אני משאירה את המסיכה דקות ארוכות על השיער. לא משנה איזו מסיכה...כמה שיותר זמן, התוצאה יותר טובה. (מודה שלא ניסיתי מסיכות יקרות עדיין. קודם מנסה למצות את מה שמציאים בסופר פארם).
    בשבוע שעבר מצאתי בקו-אופ מסיכה של חברת שוורצקופ שלא ניתקלתי בה קודם. קניתי וכשהגעתי הביתה קראתי שוב את ההוראות שמציינות במספר מקומות לשים את המסיכה ל"דקה אחת". ניסיתי לדקה אחת והתוצאה מדהימה. השיער חלק, נעים, לא נפוח ומבריק.
    עכשיו אני מפחדת שאולי יש חומר מוסכן במסווה של שם אחר (כמו פורמלין למשל ושות). יש אישור של משרד הבריאות אבל כידוע זה לא מבטיח הרבה.
    אולי במקרה יש לכן רעיון איזה מרכיב מרשימת המרכיבים כדאי לחפש ואם הוא קיים אז לא להשתמש?
    תודה, דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסיכה לשיער מחשידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסיכה לשיער מחשידה - תגובה

    זאב לוין
    28/08/2011

    אני מאמין שאין לך מה לדאוג אם רכשת אותה בחנות גדולה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו