הגנה על השיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגנה על השיער
    Sahara
    09/09/2011

    שלום,
    נמאס לי מלהסתפר בכל חצי שנה ולקצר אורך נכבד משערי, במקום לדעת איך להגן על השיער ולהסתפק בגזירת קצוות מינימלית.
    שיערי בהיר- שטני, דליל יחסית ושברירי. אינני משתמשת כלל בתכשירים לשיער למעט שמפו לשיער רגיל, חפיפה אחת בכל יום.

    שיערי מתפצל במהירות, נשרף מהשמש, מתייבש והמגע שלו לא נעים.

    רציתי לדעת האם ישנו תכשיר מסוים שאוכל להשתמש בו על מנת להגן על השיער ברמה הבסיסית ביותר (אינני אוהבת להשתמש בהמון תכשירים) על מנת לשמור עליו בריא ואחיד.
    אם זה תרסיס, קרם, מוס או סיליקון, מקדם הגנה, לחות... אני מתבלבלת בין כל השמות והסוגים. אודה מאוד לעזרה!

    יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגנה על השיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגנה על השיער - תגובה

    זאב לוין
    11/09/2011

    אני ממליץ לך להסתפר קודם כל במספריים חמות - לפי מה שתיארת זה הפתרון האידיאלי עבורך - בתספורת זו אינך צריכה להוריד מהאורך אלא זה טיפול עמוק . והיתי ממליץ לך להשתמש בשמפו ומסיכה נכונים המזינים את השיער ושומרים עליו . אני ממליץ על וולה SP סדרת ריפר יכולה להתאים במקרה שלך .
    ישנו עוד פתרון הנקרא למינציה לשיער - זהו חומר אשר עוטף את השיערה ומגן עליה מפני נזקי הסביבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו