מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקת משיאורלי13/09/2011
שלום זאב
לפני שבוע וחצי עשיתי החלקה (לטענת הספרית החלקת משי בשם סילק סטרייט) עבורי ועבור ביתי במספרה בקרית טבעון. לאחר שלושה ימים כשחפפנו הראש חשכו עיניי ,השיער נראה חולה,שרוף, אמנם הוא התיישר במידה מסויימת אך מכל עבר יצאו ממנו קצוות שנראו חולים ושרופים כמובן שחזרתי אליה אך היא הייתה מרוצה וטענה שזה הצליח ועוד טענה שזה טבעי שאחרי שמורחים חומרים כימיים השיער מתקלקל מעט ואם אמרח שמן פיסטוק אראה תוצאות . כמובן שאני נאלצת היום אחרי כל חפיפה לעשות מחליק כי אני פשוט מתביישת לצאת ככה לרחוב. שאלותיי הם: א. האם יש לך המלצה לחומר מצויין שיוכל לשקם את שיערי? ב. כמה שמן אחרי שעשיתי את ההחלקה הזו אוכל לעשות החלקה יפנית ? אני ממש נבוכה מהרמאות ומזה שהיא הרסה לי את השיער.
להמלצותייך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא חשבתי כך?
דורית13/09/2011היי אורלי.
רצתי לעשות החלקת משי אל אחרי התגובה שלך ירד לי החשק.
זה באמת הגיוני שזה יקרא בחלקת משי אמרו לי שזאת ההחלקה הכי טובה .
יש לך המלצה אולי להחלקה אחרת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת משי
אורלי15/09/2011היי דורית
אני לא ממליצה לעשות זאת כי מניסיון השיער שלי ושל ביתי הרוס לגמריי וספר שרה את השיער המליץ לעשות תספורת ולהאריך מחדש. אני באופן אישי לא ממליצה. מעבר לכך יש לבוא גם בטענות לספרית מכיוון שהיא אמורה הייתה להבין שאלו התוצאות ולהפסיק זאת מיידית בין אם החומר לא טוב ובין אם היא לא מרוצה מהתותאות. ראו הוזהרתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקת משי - תגובה
זאב לוין14/09/2011תראי קודם כל אני ממליץ לך על שמפו + מסיכה + אמפולה של ריפר וולה SP .
לגבי תיקון ההחלקה ע"Hי החלקה יפנית צריך לראות את השיער ולעשות טסט על קבוצת שיער קטנה - לראות את התוצאה ואז לקבוע אם לעשות או לא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי-
**14/09/2011כל החלקה מזיקה לשיער, ואם את מעוניינת בשיער חלק גולש מקלות ומדוגם אז ההחלקה לא תפתור לך את הבעיה, השיער לא יראה חלק כמו אחרי פן, הוא יהיה חלק אבל פחות, אז עדיף לך להשתמש במוצרים טובים ואיכותיים כגון : שמפו+ מסכה טובה ואיכותית, לעשות פן ממרחק , וככה לשמור על שיער חלק, בריא, וחזק, אל תיקחי סיכון מהתוצאות שעלולות להגרם מההחלקה. היתרון בהחלקה שהשיער לא נהרס בלחות, אבל יש יותר חסרונות מיתרונות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההמלצה הטובה ביותר
====15/09/2011ללכת לספר שמבין בתחום וידוע ומוכר.....ולבקש המלצות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


