הצילו אותיי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילו אותיי
    ניקול
    16/10/2011

    היי. אני בת 22 ומזה כ6 שני אני מוסיפה פסים לשיער בתדירות של כל 4-6 חודשים.
    צבע השיער הטבעי שלי הוא שטני והשיער שלי מלא חזק ובריא.
    מזה 3 חודשים אני רוצה לצבוע את השיער לבלונד פלטינה אבל חלק ממליצים לי לצבוע ושיהיה לי יפה וחלק אומרים שלא יתאים לי כי אני בהירה וזה רק יחוויר אותי.
    גם אומר שחברה שלי שעובדת במספרה אמרה לי שלא אוכל לקבל את הצבע שאני רוצה מבלי לצבוע את השיער כמה פעמים.
    אבקש לדעת איזו מהדעות הללו נכונה. לצבוע או לא. וגם באיזה חומר להשתמש מבלי לפגוע בשיער שלי. ועם מה לחפוף לאחר מכן?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו אותיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו אותיי - תגובה

    זאב לוין
    16/10/2011

    ניקול שלום , קודם כל מבחינת הטעם אינני יכול להמליץ אז אינני יודע איך את נראית , בשום פנים ואופן לא לנסות לעשות את התהליך בבית ! את עלולה ממש לפגוע בשיער - עלייך לגשת למעצב שיער מקצועי ומנוסה - התהליך שהוא יעשה לך זה הבהרת השיער ולאחר מכן שטיפה . ואין צורך לצבוע את השיער כמה פעמים , את תצאי פלטין תוך פעם אחת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו