מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה בפעם השנייה, במה לבחור?מיטל25/10/2011
שלום, לפני שנה בדיוק עשיתי החלקה יפנית בפעם הראשונה, התוצאה הראשונית הייתה מוצלחת יחסית, אך תוך זמן קצר השיער החל להיות יבש מאד ובצורה לא מוגדרת: חלק עם אזורים מתולתלים ואף נפוח. ברצוני לעשות החלקה בשנית, השורשים הטבעיים שלי מגיעים עד לאוזניים ושאר השיער עדיין במצב לא מוגדר. האם ניתן לעשות החלקה יפנית על החלקה יפנית? האם אתם ממליצים לעשות החלקה אחרת? והאם ישנו שהחוויה הרעה שלי נוצרה מעבודה לא טובה של ספר? (השיער הטבעי שלי לא עבר צביעות אלא רק שימוש ב"סאן אין", וצורתו היא לא תלתלים אלא שיער גלי, מלא ובעל נפח המשנה את צורתו)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה בפעם השנייה, במה לבחור? - תגובה
אלירן הרוש25/10/2011שלום מיטל
אפשר לעשות החלקה בשנית רק בשורש הטבעי שלא הוחלק!!!!!
השיער יכול להיות יבש אם לא מישתמשים במסכה ושמפו איכותיים !!!! וגם כתוצאה מה סן אין שזה עושה סוג של הבהרה!!!
רצוי לספר את השיער כל שלושה חודשים זה חשוב מאוד!
יש החלקה שהיא נקראת סילק סטרייט של אינדולה היא מורידה נפח ועושה החלקה טיבעית ועדינה השיער ניראה בריא מבריק בצורה בילתי רגילה .זמן העשיה קצר שעתיים לכל היותר היא מומלצת מאוד!!!!!!
ובקשר לחויה היא יכולה להיות מדהימה צריך למצוא מספרה מתאימה(:
אשמח אם תגיעי ליעוץ במספרה זה הכי טוב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה בפעם השנייה, במה לבחור?
מיטל26/10/2011היי אלירן!
תודה רבה על המענה המהיר.
אשמח להגיע לייעוץ, אהיה בקשר איתך.
נכון לעכשיו אני משתמשת תקופה בשמפו+מרכך+מסכה של גליס.
יש איזה פירמה ספציפית שאתה ממליץ עלייה לשיקום וברק השיער?
תודה רבה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה בפעם השנייה, במה לבחור? - תגובה
אלירן הרוש28/10/2011הי מיטל
קרסטס זו חברה שיכולה לעזור לך בכל בעיה !!
חברה מעולה אבל קצת יקר(: שווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
הדס26/10/2011היי מיטל,
אני מסתפרת ואף עושה החלקות כבר שנים אצל ויטל בת"א.
אני ממליצה עליו בחום והוא יוכל לתת לך מענה לכל השאלות שלך על החלקות.
כולן יוצאות ממנו מרוצות, הוא מקסים ומקצועי גם בתור ספר וגם בתור בנאדם.
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
