ייעוץ לפני החלטה לעשות הארכת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ לפני החלטה לעשות הארכת שיער
    ירדנה
    03/12/2011

    שלום למומחים :-) אני הסתפרתי לא מזמן, ממש קצוץ (טעות של חיי, כי היה לי שיער ארוך). עכשיו אני לא יכולה להסתכל במראה, כי האורך של השיער מצחיק, ואני נראת זוועה לדעתי. זה ממש מוריד לי את הביטחון עצמי. נמאס לי לעצב את השיער בג'לים ואני ממש מגיעה לבכי. אני ראיתי באינטרנט על הארכת שיער וממש אהבתי את מה שראיתי :-) האם זה כדאי לעשות? האם הטיפול שאחרי גם כרוך בתשלום? האם השיער הטבעי שלי ממשיך להאריך? אם כן, האם אני אוכל להוריד את ההארכה, ולהמשיך אם השיער הטבעי שלי אחרי שהוא יגיע לאורך נורמלי? האם זה מזיק?
    אודה לתשובתכם. בברכה, ירדנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ לפני החלטה לעשות הארכת שיער - תגובה

    זאב לוין
    04/12/2011

    זו אכן דרך שהרבה נשים משתמשות בה על מנת להגיע לאורך הרצוי - אך זה תלוי במספר משתנים -
    קודם כל מאוד חשוב אצל מי את עושה - חשוב לבחור מעצב שיער עם הרבה ניסיון בתחום על מנת ששיערך לא יפגע .
    במידה ושיערך מאוד דק - יש יש סיכוי שהוא ישבר . אם אנחנו מדברים על שיער נורמלי עד עבה אז אין בעיה במידה ותטפלי בו כמו שצריך .
    את מוזמנת להגיע אליי ליעוץ !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו