מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש לי שיער יבש ונפוח שעבר החלקה יפנקיידן03/12/2011
היי יש לי שיער שעבר החלקה יפנית
השיער אחרי חפיפה מתנפח לא עזרו לי שמן מרוקאי,סיליקון בשום דרך
וקרמי לחות של נטורל לא עזרו קלל והקשו את השיער (שממש היה אפשר לדפוק עליו ולשמוע "טוק טוק" )
עד שהתשמתשי בקרליין 10 והוא משאיר לי את השיער בסדר ולא קשה (אבל אני מורח על השיער הרבה )
אבל אמא שלי אומרת שזה לא נראה טוב וכשאני לא שם קרם לחות נראה הרבה יותר טוב
הספר ליד הבית שגם חבר של אבא שלי יש לו מוצרי קרסטס משהו כזה (ראיתי שיש המלצות בנושאים של שיער יבש ונפוח)
וכמה שאלות:
כשעושים שורשים הקטע של המחליק חייב להיות כזה טראגי? ממש שורף וכואב!
כשאני הולך לישון אני חייב לשים חולצה על הראש ולעשות כמו בנדנה כי אם לא למחרת אנייקום והשיער יתפוס צורה (זה גם על אותו היום שעשיתי שורשרים כשהשיער ממש חלק)
למה זה ככה ומה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבדו עליך...לצערי
===03/12/2011לא עשו לך החלקה יפנית...רק שתדע!!! אתה חייב להגיע לאבחון אצל ספר נוסף!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה מתי הוא עבר את ההחלקה,
**04/12/2011נראה לי שאת ההחלקה הוא עבר לפני כמה חודשים ,והוא צריך לחדש אותה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עבדו עליי עשיתי "בהייר סנטר"
קיידן04/12/2011עשיתי לפני שנתיים
אבל גם אז היו את הבעיות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה בעיות היו...?
===05/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בעיה עם קרמי לחות שמקשיח לי
קיידן05/12/2011את השיער
שאני הולך לישון השיער היה תופס צורה ונסתי לשון בכל מני צורות בלי כ/קרית עם כרית רק על הצד (שמתי ק/כריות כדי שאני לא יזוז וכל הזמן השיער התבלגן ותפס צורה משהו בלתי נסבל שלאחים הקטנים שלי יש שיער טבעי רגיל לא משנה איך הם קמים השיער שלהם לא תופס צורה מעצבנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהו?
קיידן14/12/2011כותרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהו? - תגובה
זאב לוין15/12/2011תראה אם עשית החלקה לפני שנתיים זה הרי ברור שהתוצאה לא נשארה .
אם אתה אומר שגם אז היו לך בעיות כנראה שההחלקה לא התבצעה כמו שצריך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
