מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחוראליזבט23/12/2011
רציתי להתייעץ : איז סוג החלקה מועדף ?
מצד אחד הבנתי שיפנית מאפשרת שיער ישר לתמיד (כמובן חוץ משורשים),מצד שני אני שמעתי שהרבה פעמים היא לא יוצאת כ"כ חלקה והשיער נפגע מאוד.
ברזילאית מחליקה לפרק זמן וגם "משקמת" את השיער ,כלומר המראה של השיער נהייה יותר בראי מאשר ביפנית ,אבל אני אצתרך לחזור כל 4 חודשים על הטיפול על כל השיער.
אז השאלות שלי בעצם :
- האם ברזילאית מאפשרת שיער חלק באותה מידה כמו יפנית ? או שהשיער פחות חלק מביפנית ?
-עד כמה מסוכנת החלקה ברזילאית ? שמעתי שהיא מכילה פורמלדהיד !
-מה מועדף מבחינה כספית ? לחזור על טיפול על כל שיער כל 4 חודשים אם אני עושה ברזילאית או כל חצי שנה לעשות טיפול שורש ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחור - תגובה
זאב לוין25/12/2011קודם כל החלקה ברזילאית אינה מאושרת על ידי משרד הבריאות - כי היא מכילה פורמלין אשר מסרטן . אני אישית מאוד ממליץ על החלקה יפנית - אין סיבה שההחלקה לא תצא - במידה ומבצע אותה מעצב שיער בעל ניסיון .
החלקה ברזילאית אינה מחליקה את השיער כמו יפנית . השיער הופך רק לקצת יותר חלק ממה שהוא .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי טיפוח
אליזבט25/12/2011נרשמתי בסוף ליפנית ...במספרה אמרו לי שכדאי לי לרכוש גם מוצרים ייחודיים לשיער שעבר החלקה .האם אסור לי להתשתמש אחרי החלקה במוצרים שכבר יש לי ? והאם יש רשתות שמוכרות מוצרים כאלה ? כי מניסיון אני יודעת שעלות המוצר במספרה היא לא כמו עלות בחנות , האם בכלל קיים הבדל בין מוצר לשיער מוחלק לבין מוצר לשיער רגיל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוצרי טיפוח - תגובה
זאב לוין03/01/2012את יכולה להמשיך להשתמש במוצרים רגילים - אך מוצרי השיער המיוחדים להחלקה מיועדים בדיוק לשיער שעבר תהליך כימי זה ולכן מזינים אותו בדברים שהוא צריך -
נכון שהעלויות במספרה יקרות יותר מאשר בפארמים - אך יש הבדל של שמים וארץ בין איכות המוצר לחומרים בו - המוצרים הנמכרים במספרה הם מוצרים מאוד איכותיים והשפעתן חזקה . לדעתי אם כבר שילמת על החלקה והשיער חשוב לך - עליך להמשיך לטפל בו בבית על ידי מוצרים מקצועיים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


