החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחור
    אליזבט
    23/12/2011

    רציתי להתייעץ : איז סוג החלקה מועדף ?
    מצד אחד הבנתי שיפנית מאפשרת שיער ישר לתמיד (כמובן חוץ משורשים),מצד שני אני שמעתי שהרבה פעמים היא לא יוצאת כ"כ חלקה והשיער נפגע מאוד.
    ברזילאית מחליקה לפרק זמן וגם "משקמת" את השיער ,כלומר המראה של השיער נהייה יותר בראי מאשר ביפנית ,אבל אני אצתרך לחזור כל 4 חודשים על הטיפול על כל השיער.
    אז השאלות שלי בעצם :
    - האם ברזילאית מאפשרת שיער חלק באותה מידה כמו יפנית ? או שהשיער פחות חלק מביפנית ?
    -עד כמה מסוכנת החלקה ברזילאית ? שמעתי שהיא מכילה פורמלדהיד !
    -מה מועדף מבחינה כספית ? לחזור על טיפול על כל שיער כל 4 חודשים אם אני עושה ברזילאית או כל חצי שנה לעשות טיפול שורש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה יפנית או בראזילאית ?מה לבחור - תגובה

    זאב לוין
    25/12/2011

    קודם כל החלקה ברזילאית אינה מאושרת על ידי משרד הבריאות - כי היא מכילה פורמלין אשר מסרטן . אני אישית מאוד ממליץ על החלקה יפנית - אין סיבה שההחלקה לא תצא - במידה ומבצע אותה מעצב שיער בעל ניסיון .
    החלקה ברזילאית אינה מחליקה את השיער כמו יפנית . השיער הופך רק לקצת יותר חלק ממה שהוא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי טיפוח

    אליזבט
    25/12/2011

    נרשמתי בסוף ליפנית ...במספרה אמרו לי שכדאי לי לרכוש גם מוצרים ייחודיים לשיער שעבר החלקה .האם אסור לי להתשתמש אחרי החלקה במוצרים שכבר יש לי ? והאם יש רשתות שמוכרות מוצרים כאלה ? כי מניסיון אני יודעת שעלות המוצר במספרה היא לא כמו עלות בחנות , האם בכלל קיים הבדל בין מוצר לשיער מוחלק לבין מוצר לשיער רגיל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי טיפוח - תגובה

    זאב לוין
    03/01/2012

    את יכולה להמשיך להשתמש במוצרים רגילים - אך מוצרי השיער המיוחדים להחלקה מיועדים בדיוק לשיער שעבר תהליך כימי זה ולכן מזינים אותו בדברים שהוא צריך -
    נכון שהעלויות במספרה יקרות יותר מאשר בפארמים - אך יש הבדל של שמים וארץ בין איכות המוצר לחומרים בו - המוצרים הנמכרים במספרה הם מוצרים מאוד איכותיים והשפעתן חזקה . לדעתי אם כבר שילמת על החלקה והשיער חשוב לך - עליך להמשיך לטפל בו בבית על ידי מוצרים מקצועיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו