שיער צבוע, דק, עדין ויבש - הצילו!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער צבוע, דק, עדין ויבש - הצילו!
    לני
    11/01/2012

    שלום,
    תמיד היה לי שיער דק ויחסית דליל אבל תמיד היה ארוך מבריק ובריא. בשנים האחרונות אני צובעת על בסיס קבוע לאדום ולפני כשנתיים שיניתי תספורת למדורג קצר יותר ואז למשך תקופה ארוכה נהגתי לעשות פן כל יום כדי לעצב את השיער לטובת התספורת. מן הסתם לאחר כל זה השיער שלי היום יבש כמו קש, דהוי, דק ועדין מאוד. לפני מספר חודשים עברתי לצבע ללא אמוניה (אני מאוד אוהבת וקשורה לצבע האדום וממש לא רוצה לנטוש אותו...), אני משתמשת בסרום על בסיס יומי ומסכה לפחות פעם בשבוע, כל אלה אכן עוזרים אבל ממש קצת. לאחרונה קניתי בעקבות המלצה את הסרום החדש של קרסטאס, אבל אני לא מצליחה להגיע איתו לתוצאה מרשימה ובמקום להחדיר לחות לשיער, הוא סתם גורם לו להראות או רטוב/שמנוני, או פשוט לא עושה שום הבדל. אני נמנעת מללכת לספר כי הוא סתם יגזור ויקצר ואני רוצה להאריך את השיער אבל מה שקורה זה שהשיער חסר צורה ואומלל ואני איתו. מה עושים? אני מקבלת המון המלצות אבל כולן כרוכות בהוצאות גדולות - כבר הוצאתי כל כך הרבה כסף וכלום לא עוזר, אני לא יכולה להמשיך לממן נסיונות כושלים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער צבוע, דק, עדין ויבש - הצילו! - תגובה

    זאב לוין
    12/01/2012

    קודם כל - אם את רוצה להגיע לתוצאה את צריכה להשקיע - אין מה לעשות השיער לא שונה מהפנים - וכמו שתשקיעי בתכשירים לטיפול פנים אם יש לך בעיה כך גם בשיער -
    דבר ראשון - מסיכה צריך לשים בכל חפיפה על מנת לראות תוצאות ולא רק פעם בשבוע - כמובן שמומלץ מסיכה מקצועית .
    דבר שני - חובה חובה חובה - לגזור קצוות אחת לשלושה חודשים - ובמיוחד כי את רוצה להאריך - אם לא תגזרי הוא פשוט ישבר באורך מסוים כל פעם ולא יצליח להתארך - אם את גוזרת אחת לשלושה חודשים סנטימטר את מורידה את כל החלק שעתיד להשבר וכך עוזרת לשיער להתארך בצורה בריאה .
    דבר שלישי - תקראי על תספורת במספריים חמות - יכול להיות פתרון אידיאלי בשבילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה! - ועוד כמה שאלות...

    לני
    15/01/2012

    באמת שאין לי בעיה להשקיע ככל שצריך בשיקום השיער וכפי שכתבתי, כבר השקעתי די הרבה. מה שהתכוונתי הוא שאין לי בעיה להשקיע בפיתרון שאכן יהיה אפקטיבי ועד כה אני מרגישה שזרקתי לא מעט כסף על פתרונות שווא.
    אני מבינה שמומלץ להשתמש במסיכה לכל חפיפה - האם כדאי לי להחליף שימוש במרכך שיער בשימוש במסיכה? (כי הבנתי שמרכך בעצם אינו ממש בריא ואם אתה ממליץ על שימוש תכוף במסיכה, אולי עדיף במקום מרכך?)
    אני כן מקפידה לגזור קצוות ועושה זאת כל חודשיים בערך בעצמי, אבל על תספורת במספריים חמות לא שמעתי עד שקראתי את ההמלצה שלך. מעבר לקריאה כללית ברשת; האם זו טכנולוגיה נדירה? כי מעולם לא ראיתי או שמעתי על זה אצל אף אחד מהספרים שהייתי אצלם בשנים החולפות, ואין לי מושג איך למצוא ספר שעושה את זה וגם שאוכל לסמוך עליו (בכל זאת, לא נכנסים סתם ככה לכל אחד...) כמו כן, תוכל להגיד לי מהן פלוס-מינוס תחום העלויות שמדובר עליהן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה! - ועוד כמה שאלות... - תגובה

    זאב לוין
    15/01/2012

    אני אכן ממליץ להחליף את המרכך במסיכה .
    תספורת במספריים חמות קיימת כבר כמה שנים בשוק אך במיוחד באירופה ובחו"ל .
    בארץ יש מספר ספרים המבצעים אותה . את מוזמנת להגיע לייעוץ אצלי - אני אכן משתמש במספריים חמות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו