מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלקה יפנית קרקפת חלשהחן26/01/2012
היי יש לי שאלה עשיתי החלקה לפני כחודשיים בערך ויש לי שאלה כאלו יש לי למעלה בתחילת השערה השערה פשוט נתלשת לי מה עושים במצב כזה ממש כאלו השערה נתלשת לי והיא מאוד חלשה ולפני זה הוא לא היה כזה חלש היה לי שער מתולתל ומקורזל נורא כאלו ומלאה כיום השערה פשוט נתלשת לי מה עושים במצב כזה ? האם השער יגדל ויחזור לכמו שהוא היה לפני זה ?כמה זמן בערך לוקח לחזור לשער הרגיל ?הם כאלו הקוצים האלה שיש לי יחזרו להיות שער רגיל כי זה נירא כאלו שהשער מת ולא יצמח יותר .אשמח עם תוכלו לעזור לי בהקדם האפשרי בתודה מראש חן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי חן-
**27/01/2012איזה החלקה עשית? את עשית את ההחלקה בעצמך? או שספר מקצועי עשה לך את ההחלקה? וצריך לבדוק ממה השיער נחלש לך ונושר אם זה כתוצאה מההחלקה או בגלל שאולי חסר לך ויטמנים, ועוד שאלה האם לפני שעשית את ההחלקה היתה לך נשירת שיער ? כי אם כן אז הנשירה מחמירה יותר אחרי ההחלקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה להחלקה
ליטל פרץ27/01/2012את החלקה עשיתי אצל ספר מקצועי ועשתה לי העובדת שלו את ההחלקה היא אמרה לי שהוא עושה לי החלקה יפנית וזה הכל . האם זה טעות?
שעשיתי אצלו אני התקשרתי אליו והוא אמר שאין מה לדאוג וכלזה ?מה אני אמורה לעשות במצב שכזה האם אני אמורה לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ליטל-
**27/01/2012יכול להיות שהנשירה בשיער היא אולי בגלל שאולי לא התאים לך ההחלקה היפנית לסוג שיערך האם שיערך היה פגום ושרוף ומובהר לפני ההחלקה? כי אם כן השיער עלול להפגע יותר ולהגיב בנשירה מאסיבית! הכימקילים בהחלקה עלולים לגרום לשיער להיות שברירי. או שייתכן שחומר ההחלקה נשאר זמן רב מידי בשיער ובגלל זה נגרמה הנשירה , או מרגישות הקרקפת לחומר ההחלקה גם בגלל סיבה זו יכול להיות נשירה, רוב הסיכויים ששיערך יחזור לצמוח ולחזור לקדמותו. עלייך לטפל בו בשמפו+אמפולות נגד נשירה, ומומלץ לחפוף כל יום את השיער כאשר יש נשירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הטיפול בנשירה-
**27/01/2012אני ממליצה לך בחום את השמפו של קרסטס+האמפולות שלהם- מסא'ג אנרגטי הוא מונע נשירה ומחזק את השורשים!!! מומלץ מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


