החלקה יפנית קרקפת חלשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה יפנית קרקפת חלשה
    חן
    26/01/2012

    היי יש לי שאלה עשיתי החלקה לפני כחודשיים בערך ויש לי שאלה כאלו יש לי למעלה בתחילת השערה השערה פשוט נתלשת לי מה עושים במצב כזה ממש כאלו השערה נתלשת לי והיא מאוד חלשה ולפני זה הוא לא היה כזה חלש היה לי שער מתולתל ומקורזל נורא כאלו ומלאה כיום השערה פשוט נתלשת לי מה עושים במצב כזה ? האם השער יגדל ויחזור לכמו שהוא היה לפני זה ?כמה זמן בערך לוקח לחזור לשער הרגיל ?הם כאלו הקוצים האלה שיש לי יחזרו להיות שער רגיל כי זה נירא כאלו שהשער מת ולא יצמח יותר .אשמח עם תוכלו לעזור לי בהקדם האפשרי בתודה מראש חן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה יפנית קרקפת חלשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי חן-

    **
    27/01/2012

    איזה החלקה עשית? את עשית את ההחלקה בעצמך? או שספר מקצועי עשה לך את ההחלקה? וצריך לבדוק ממה השיער נחלש לך ונושר אם זה כתוצאה מההחלקה או בגלל שאולי חסר לך ויטמנים, ועוד שאלה האם לפני שעשית את ההחלקה היתה לך נשירת שיער ? כי אם כן אז הנשירה מחמירה יותר אחרי ההחלקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה להחלקה

    ליטל פרץ
    27/01/2012

    את החלקה עשיתי אצל ספר מקצועי ועשתה לי העובדת שלו את ההחלקה היא אמרה לי שהוא עושה לי החלקה יפנית וזה הכל . האם זה טעות?
    שעשיתי אצלו אני התקשרתי אליו והוא אמר שאין מה לדאוג וכלזה ?מה אני אמורה לעשות במצב שכזה האם אני אמורה לדאוג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ליטל-

    **
    27/01/2012

    יכול להיות שהנשירה בשיער היא אולי בגלל שאולי לא התאים לך ההחלקה היפנית לסוג שיערך האם שיערך היה פגום ושרוף ומובהר לפני ההחלקה? כי אם כן השיער עלול להפגע יותר ולהגיב בנשירה מאסיבית! הכימקילים בהחלקה עלולים לגרום לשיער להיות שברירי. או שייתכן שחומר ההחלקה נשאר זמן רב מידי בשיער ובגלל זה נגרמה הנשירה , או מרגישות הקרקפת לחומר ההחלקה גם בגלל סיבה זו יכול להיות נשירה, רוב הסיכויים ששיערך יחזור לצמוח ולחזור לקדמותו. עלייך לטפל בו בשמפו+אמפולות נגד נשירה, ומומלץ לחפוף כל יום את השיער כאשר יש נשירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי הטיפול בנשירה-

    **
    27/01/2012

    אני ממליצה לך בחום את השמפו של קרסטס+האמפולות שלהם- מסא'ג אנרגטי הוא מונע נשירה ומחזק את השורשים!!! מומלץ מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו