מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התלבטות- להשאר על פאנים או על החלקה12327/01/2012
יש לי בעיה שמאוד מקשה על החיים שלי ..
יש לי שיער מתולתל והוא היה יפה אבל היה לי מאד קשה להסתדר איתו , אז החלטתי לעשות החלקה יפנית לפני כמה שנים
מכיוון שהשיער היה מאוד שרוף ההחלקה יצאה זוועה וזאת הטעות הכי גדולה שעשיתי ..
בינתיים החלטתי לחזור לתלתלים אבל כמובן שצריך לחכות שנים עד שהשיער יצמח ...
עכשיו אני נמצאת במצב שחצי מהשיער שלי הוא טבעי תלתלים והחצי השני הוא השיער היבש המגעיל שנשאר מההחלקה היפנית
אני לא יכולה להסתפר כי השיער המתולתל עדיין ממש קצר ויש לי עוד כמה שנים עד שאהיה מוכנה להסתפר ...
אז בינתיים אני חיה על פאנים, כל יום .....וזה מייגע וגם הורס לי את השיער החדש שצומח ואני כבר לא יודעת מה לעשות בשנים האלה עד שהשיער יצמח..
הספר הציע לי החלקה ברזילאית, והוא אמר שתוך כמה חודשים זה גם ככה יחזור למצב הטבעי שלו, אבל השאלה איך זה יראה עכשיו? זה יפטור אותי מלעשות פאן? זה יראה נורמלי בכלל על החלק שצמחו תלתלים רגילים ? אני מוכנה להשקיע את הכסף אם התוצאה באמת תהיה טובה .. צריכה פתרון לשנים הקרובות עד שהשיער יצמח ...
תודה רבה לעונים ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי-
**27/01/2012כתבת שאת מעוניינת לחזור לשיער מתולתל, אז ממש לא כדאי לך לעשות החלקה וגם לא פן בשיער , כי מרוב שימוש מרובה בפן +לעבור 2 החלקות ,השיער שלך ישתנה ,המרקם שלו ישתנה, רוב הסיכויים שהוא לא יחזור להיות מתולתל הוא יהפוך להיות גלי נוטה לחלק.. לא הייתי ממליצה לך לעשות החלקה מכיוון שאת מעוניינת בשיער מתולתל, עדיף שתפסיקי להחליק את השיער עם הפן ואחרי חפיפה תשימי מוס שיחזור להיות מתולתל עד שיארך ותגזרי את השיער שנשאר מוחלק מההחלקה היפנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן ..
12328/01/2012אבל כתבתי שזה יקח עוד שנים עד שהשיער יצמח.. בינתים , בשנים האלה אני מאוד סובלת .. כמו שאמרתי אני חצי על שיער חלק וחצי תלתלים (והחצי של השער החלק הוא די ג'יפה) אז אולי ההחלקה הברזילאית תעזור? לבינתיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

