התלבטות- להשאר על פאנים או על החלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות- להשאר על פאנים או על החלקה
    123
    27/01/2012

    יש לי בעיה שמאוד מקשה על החיים שלי ..
    יש לי שיער מתולתל והוא היה יפה אבל היה לי מאד קשה להסתדר איתו , אז החלטתי לעשות החלקה יפנית לפני כמה שנים
    מכיוון שהשיער היה מאוד שרוף ההחלקה יצאה זוועה וזאת הטעות הכי גדולה שעשיתי ..
    בינתיים החלטתי לחזור לתלתלים אבל כמובן שצריך לחכות שנים עד שהשיער יצמח ...
    עכשיו אני נמצאת במצב שחצי מהשיער שלי הוא טבעי תלתלים והחצי השני הוא השיער היבש המגעיל שנשאר מההחלקה היפנית
    אני לא יכולה להסתפר כי השיער המתולתל עדיין ממש קצר ויש לי עוד כמה שנים עד שאהיה מוכנה להסתפר ...
    אז בינתיים אני חיה על פאנים, כל יום .....וזה מייגע וגם הורס לי את השיער החדש שצומח ואני כבר לא יודעת מה לעשות בשנים האלה עד שהשיער יצמח..
    הספר הציע לי החלקה ברזילאית, והוא אמר שתוך כמה חודשים זה גם ככה יחזור למצב הטבעי שלו, אבל השאלה איך זה יראה עכשיו? זה יפטור אותי מלעשות פאן? זה יראה נורמלי בכלל על החלק שצמחו תלתלים רגילים ? אני מוכנה להשקיע את הכסף אם התוצאה באמת תהיה טובה .. צריכה פתרון לשנים הקרובות עד שהשיער יצמח ...
    תודה רבה לעונים ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי-

    **
    27/01/2012

    כתבת שאת מעוניינת לחזור לשיער מתולתל, אז ממש לא כדאי לך לעשות החלקה וגם לא פן בשיער , כי מרוב שימוש מרובה בפן +לעבור 2 החלקות ,השיער שלך ישתנה ,המרקם שלו ישתנה, רוב הסיכויים שהוא לא יחזור להיות מתולתל הוא יהפוך להיות גלי נוטה לחלק.. לא הייתי ממליצה לך לעשות החלקה מכיוון שאת מעוניינת בשיער מתולתל, עדיף שתפסיקי להחליק את השיער עם הפן ואחרי חפיפה תשימי מוס שיחזור להיות מתולתל עד שיארך ותגזרי את השיער שנשאר מוחלק מההחלקה היפנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן ..

    123
    28/01/2012

    אבל כתבתי שזה יקח עוד שנים עד שהשיער יצמח.. בינתים , בשנים האלה אני מאוד סובלת .. כמו שאמרתי אני חצי על שיער חלק וחצי תלתלים (והחצי של השער החלק הוא די ג'יפה) אז אולי ההחלקה הברזילאית תעזור? לבינתיים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו