מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר החלקת שיער יפנית - יוקו סיסטםאיריס09/02/2012
עשיתי החלקת שיער יפנית לפני יומיים ויש לי מספר שאלות:
אני שוחה 3 בבריכה פעמים בשבוע ושמה כובע ים מאלו שנצמדים ונדבקים לשיער, האם זה לא יכול להרוס את ההחלקה? כמה זמן עלי לחכות לפני שאני חוזרת לבריכה ומה לגבי הכלור זה לא פוגע?
הבנתי שצריך לחפוף בשמפו ללא מלחים, האם זה שמפו שאפשר לקנות גם בסופר פארם ? יש משהו מומלץ ? והאם גם המרכך צריך להיות מיוחד לשיער שעבר החלקה? אם כן איזה מרכך?
אודה על תשובותיכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נו באמת....
===09/02/2012האם לאחר ניתוח את קונה אקמול בסופר...???או שאת פועלת ע''פי ההוראות!!!! שילמת הרבה כסף להחלקה יפנית מקורית ואת רוצה להשתמש עם מוצרי שיער שלא מיועדים לך מהסופר...???? טוב...כנראה הקומבינות גוברות על ההיגיון ועל הוראות הטיפוח המקוריים שלאחר הטיפול שאלי טוב טוב את עצמך ואת בעל המקצוע שטיפל בך מה טוב עבורך ולא לחפש פתרונות שטותיים בסופר לא שם עשית החלקה...!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי איריס-
**10/02/2012התגובה שמעליי צודק בכל מילה שכתב, אחרי ההחלקה חשוב לטפל בשיער במוצרי איכות, את יכולה לקנות בפארמים את השמפו אבל הבדל בין הפארמים לבין המספרות זה הבדל שמים וארץ! המוצרים במספרות אומנם יקרים יותר אבל ההשפעתן חזקה מאוד על השיער! ומגינה ושומרת על ההחלקה מפני הנזקים ונותנת לו מראה בריא ,משוקם ומוגן ,והמוצרים בפארמים האיכות ירודה ולא מועילה לשיער , שאלת על מרכך לשיער , עדיף שתשימי מסכה טובה ואיכותית במקום מרכך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה...
===10/02/2012תודה על הפרגון...***
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה... - תגובה
זאב לוין12/02/2012אני ממליץ לך לקנות שמפו ומסיכה של יוקו סיסטם - הם מכילים בדיוק את מה ששיערך צריך לאחר ההחלקה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)
