החלקה לקארה ודילול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה לקארה ודילול
    נועה
    13/02/2012

    היי.
    יש לי שיער מתולתל שאני דווקא אוהבת, אבל לפעמים בא לי לשנות קצת, אחרי הכל, השיער ייצמח שוב, אז לא אכפת לי לנסות דברים חדשים.

    אני רוצה לעשות קארה והחלקה, ובגלל השיער שלי מלא מאוד לא יתאים לי קארה בלי דילול, אז גם דילול.

    אם אני אעשה קארה השיער כמובן יהיה נורא קצר, אז אם אוסיף לזה דילול השיער ייראה נפוח תוך זמן ממש קצר? כי אחרי הכל השיער כולו יהיה נורא קצר, והשיער שדולל יעמוד כי הוא קצר מדי כדי לשכב ואז השיער ייראה נורא נפוח לא?

    בקארה כל כמה זמן צריך לעשות החלקה מחדש? ואם עושים החלקה שוב, אז רק על השורשים או על הכל?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה לקארה ודילול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה לקארה ודילול - תגובה

    אלירן הרוש
    14/02/2012

    הי
    אם יש לך שיער יפה מתולתל אן סיבה שלא היה לך יפה קארה מתולתל!

    עכשו לשאלתך ברגע שאת עושה החלקה הנפח אוטומטית יורד לא צריך לעשות דילול!
    יש החלקה ששמה סילק סטרייט של אינדולה היא גם מחליקה וגם מורידה נפח היא מעולה המראה שלה טבעי
    בקשר לשורשים אם השיער ממש מתולתל אז החידוש של השורש יצטרך לעשות אחרי 4 חודשים

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו